از سوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

پهپاد «جنین» رونمایی شد + فیلم و عکس

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از پهپادهای جدید مقاومت به نام «جنین» رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۳۶۳۹۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، ابوحمزه، سخنگوی گردان‌ های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس به صهیونیست‌ها هشدار داد که بی احترامی به مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی به معنای آغاز جنگ گسترده علیه اشغالگران است و نبرد پیش رو فراتر از مرز‌های فلسطین است.

محور مقاومت فلسطین دارای توان دفاعی و تهاجمی بالایی است و با شروع جنگ دشمن بدترین طعم جنگ را خواهد چشید. نیرو‌های مقاومت پیامی صریح به صهیونیست‌ها می‌دهند که نابودی دشمن با جبهه مقاومت سوزان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، سخنگوی گردان‌های القدس در ادامه از پهپادی رونمایی کرد و گفت: «ما در سال ۲۰۱۹ یک منطقه نظامی اسرائیل را با پهپاد هدف قرار دادیم. پهپاد جنین مورد استفاده نیرو‌های ماست و مجاهدین ما در داخل نوار غزه به تقویت آن ادامه می‌دهند.»

او در انتها به تحولات قدس پرداخت و مهمترین ویژگی روز قدس امسال را تجاوزات و ستمگری صریح نظامیان رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: با وجود تسلیم شدن برخی کشور‌های عربی از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، شجاعت و قدرت در میان مردمی است که از مسیر فلسطین منحرف نخواهند شد. ما ملت‌های آزاده را مورد خطاب می‌دهیم که مهم‌ترین آن‌ها ایران است که هرگز در حمایت از ما با هر آنچه که دارد کوتاهی نکرده است.

این پهپاد در حالی رونمایی می‌شود که چندی پیش، پس از حمله جنگنده‌های صهیونیست به باریکه غزه در مناطقی در نزدیکی خان یونس، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز در مقابل برای اولین بار از موشک روسی «استرلا» برای هدف قرار دادن جنگنده‌های صهیونیستی استفاده کردند که موجب شد جنگنده‌های صهیونیست آسمان غزه را ترک کنند.

گردان‌ های القدس همچنین تصاویری از حمله با پهپاد جنین به یک دستگاه خودروی نظامی ارتش اشغالگر اسرائیل به نمایش گذاشت.

این حمله در تاریخ هفتم سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی انجام گرفته است.

پهپاد «جنین» رونمایی شد + فیلم و عکس

پهپاد «جنین» رونمایی شد + فیلم و عکس

پهپاد «جنین» رونمایی شد + فیلم و عکس

تعداد بازدید : 156

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها