استاندار گیلان در جلسه شورای اداری لنگرود؛

کشاورزی در لنگرود، مزیت نسبی است

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی هم طرح خط آهن رشت – کاسپین را از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: این خط آهن از طرح‌های ضروری برای کشور است.
کد خبر: ۱۳۶۳۹۲۵

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از پیگیری های مجدانه استاندار گیلان در تامین اعتبار برای پروژه های زیرساختی از جمله راه آهن و آزادراه قدردانی و بیان کرد: خوشبختانه اعتبارات مصوب این دو پروژه در سال ۱۴۰۰بصورت کامل تخصیص یافت که این امر حاصل پیگیری های دکتر عباسی و توجه ویژه رییس جمهوری به امر توسعه در این استان است.

خیرالله خادمی تامین مصالح برای اجرای پروژه های زیرساختی را موضوعی با اهمیت دانست که تنها با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی محقق می شود و تسریع در روند اجرای پروژه را به دنبال دارد.

وی تکمیل کریدور شمال – جنوب در ایستگاه راه آهن گیلان را موجب توسعه اقتصاد کشور بیان داشت که منافع عظیمی برای ایران اسلامی به همراه دارد.

خادمی تصریح کرد: اعتبار برای کنارگذر انزلی به زودی تامین و پروژه از رکود خارج می شود ضمن آنکه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان، مطلوب است و تلاش می شود تا هرچه سریعتر شاهد اتمام و بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها