مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان؛

عملیات اجرایی احداث پل بزرگ کروییه اغاز شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی احداث پل بزرگ کروییه خبر داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی احداث پل بزرگ کروییه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۷۲۱



به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی احداث پل بزرگ کروییه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان؛ یوسف عابدینی با اشاره به کلنگ زنی پل بزرگ کروییه در بخش روییدر شهرستان بندرخمیر گفت: این پل با 4 دهانه 36 متری و به طول 144 متر و راههای طرفین به طول 2 کیلومتر ساخته خواهد شد.


عابدینی افزود: با حضور استاندار محترم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین و همچنین مردم محلی، عملیات اجرایی پل مذکور در محل رودخانه کروییه و در محور منشعب شده از محور کهورستان _لار تا شهر رویدر آغاز شد.


وی با اشاره به اینکه برای اتمام عملیات اجرایی این پل به اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال نیاز می باشد اظهار داشت: بودجه مورد نیاز احداث پل کروییه از محل اعتبارات مصوب در سفر ریاست محترم جمهور و اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین خواهد شد.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان یادآور شد: این پل با تابلیه تیرهای فلزی و با 4 دهانه 36 متری و در مدت 12 ماه احداث و به بهره برداری می رسد.


یوسف عابدینی خاطرنشان کرد: در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پل، بخش اعظمی از تیرهای فلزی مورد نیاز به میزان ۳۳۰ تن و با ارزشی بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین و به محل پروژه حمل و تخلیه شده است.


وی با تاکید بر اینکه احداث این پل مشکل انسداد مسیر شهر روییدر و تعدادی از روستاهای بخش رویدر را حل خواهد کرد گفت: جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر در مواقع بارندگی و وقوع سیل دچار مشکل می شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها