نکونام گوستاوو را نمی خواهد؟

اتفاقات عجیب در استقلال

استاندار هرمزگان با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران دیدار و در نهایت نیز تاسیس آکادمی این باشگاه پرهوادار و با سابقه در بندرعباس به تصویب رسید
استاندار هرمزگان با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران دیدار و در نهایت نیز تاسیس آکادمی این باشگاه پرهوادار و با سابقه در بندرعباس به تصویب رسید
کد خبر: ۱۳۶۳۶۸۴

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان، استاندار هرمزگان با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران دیدار و در نهایت نیز تاسیس آکادمی این باشگاه پرهوادار و با سابقه در بندرعباس به تصویب رسید.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان،  مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان با سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال تهران در محل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار استاندار هرمزگان، با تشریح وضعیت ورزش استان هرمزگان و علاقه مردم این استان به ورزش‌های تیمی به خصوص رشته فوتبال، از برنامه‌های استان برای حمایت از ورزشکاران و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف خبرداد.

 

وی همچنین از حمایت حداکثری مدیران استانی از باشگاه‌های فوتبال استان برای صعود به لیگ برتر و حضور در جمع برترین تیم‌های کشور برای دفاع از سابقه فوتبال این استان خبر داد.

 

در این دیدار مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نیز با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان به منظور حمایت از ورزشکاران استان و پیگیری‌های وی در جهت توسعه ورزش در هرمزگان، از هرمزگان به عنوان استانی که می‌تواند در سطح اول فوتبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد یاد کرد.

 

آجرلو با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی هرمزگان، از آمادگی باشگاه استقلال برای سرمایه گذاری بر روی استعدادهای این استان در رشته‌های ورزشی مختلف به ویژه در فوتبال خبرداد.

 

در انتهای این دیدار و با توجه به استعداد و ظرفیت‌های استان هرمزگان در ورزش، بویژه رشته فوتبال و همچنین برنامه ریزی‌های خوب، سابقه طولانی و کسب افتخارات زیاد در سطوح داخلی و بین المللی باشگاه استقلال مقرر شد این باشگاه پر هوادار یک آكادمی در بندرعباس ایجاد کند.

 

این آكادمی با همكاری استانداری هرمزگان، باشگاه استقلال و ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد خواهد شد که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه ورزش و استعدادیابی از نوجوانان و جوانان این استان و معرفی به باشگاه‌های مختلف کشور باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها