رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به دستگیری عامل قتل دو طلبه اهل سنت گفت: متهم انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده است. قاتل و همدست او و فردی که از ماجرای این قتل ها خبر داشت دستگیر شده اند.
کد خبر: ۱۳۶۳۵۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، حيدر آسيايى رئیس کل دادگستری گلستان در گفتگو با جام جم گفت: متهم انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده است. قاتل و همدست او و فردی که از ماجرای این قتل ها خبر داشت دستگیر شده اند. متهم اقرار کرده است به علت اختلافات شخصی، پس از تهیه اسلحه، اقدام به قتل دو روحانی گنبدی کرده است .


آسيايى با بیان این بررسی ها نشان می دهد این قتل ها هیچ انگیزه خارجی و یا ارتباط به گروه های تروریستی ندارد افزود: هم مقتولان و هم سه نفری که دستگیر شده اند ، از اهل سنت گنبدکاووس هستند.
آسیابی گفت: در بازرسی از منزل متهم، چهار قبضه سلاح جنگی کشف شد و همچنین پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای گنبدکاووس به صورت ویژه در حال رسیدگی است .


شامگاه شنبه ۱۳ فروردین دو نفر در محله چای بویین گنبدکاووس به قتل رسیدند و از همان زمان بروز این حادثه تیم ویژه ای متشکل از دادستان مرکز استان، دادستان گنبدکاووس و بازپرس پرونده و کارآگاهان زبده پلیس پیگیر روند پرونده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها