رئیس پلیس آگاهی پایتخت تشریح کرد:

جزئیات دستگیری سارقان مسلح در تهران

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

کشف ۴ فقره پرونده سرقت ۳ میلیارد تومانی

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق و کشف ۴ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۵۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2سارق و اعتراف به 4 فقره سرقت به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شانزدهم بهمن ماه 2 فرد میانسال به کلانتری جامی مراجعه و ضمن دادخواهی اعلام کردند سارقان با تخریب درب های انبار و کارگاه خیاطی آنها در خیابان جمهوری مقادیر زیادی طاقه های پارچه، زیر بالشتی و ... به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال سرقت کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه پرونده با دستور مقام قضائی به منظور رسیدگی تخصصی در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تحت پی جویی قرار گرفت و در ادامه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه هشتم عازم محل وقوع جرم شدند و ضمن تحقیقات محلی به تجمیع پرونده های مشابه پرداختند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: با تلاش کارآگاهان سرنخ های متعددی بدست آمد که با جمع بندی ادله های موجود مشخص شد متهمان به نام های صادق و شهروز به تازگی در ارتباط با سرقت منزل دستگیر شده و در بازداشتگاه پلیس آگاهی تحت نظر هستند که در ادامه متهمان مورد بازجویی قرار گرفته و پس از مواجه با ادله‌های پلیسی علاوه بر سرقت کارگاه خیاطی به سرقت از انبار لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و 2 فقره سرقت مشابه دیگر با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته در 4 فقره سرقت را 30 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: با اعتراف صریح صادق و شهروز پرونده به دادسرا ارسال و هر 2 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

گفتنی است اقدامات تکمیلی به منظور شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری همدستان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها