من‌سیتی-رئال، نبرد داغ گلادیاتورها در اتحاد

داستان یک رویای مشترک

پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه شد

قهرمانی سرد در قلب پاریس +فیلم

چیزی که در فوتبال برای طرفدارانش همیشه جذابیت دارد، قهرمانی تیم‌های محبوب شان است؛ اما به نظر می‌رسد در این زمینه هم باید یک استثنا قائل شویم.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۶۲
تعداد بازدید : 146

اتفاقاتی که شنبه شب در ورزشگاه پارک دو پرنس و در بازی پاری‌ سن ژرمن و لانس اتفاق افتاد در نوع خودش یک استثنا و شاید هم کمی عجیب بود.

پاریسی‌ها برای قهرمانی در این فصل از لوشامپیونه فقط به یک امتیاز نیاز داشتند و با کسب نتیجه تساوی 1-1 به این مهم رسیدند. اما این موفقیت چندان به مذاق طرفداران این تیم خوش نیامد.

ریشه این ناراحتی‌ها به ناکامی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا باز می‌گردد. بعد از آوردن لیونل مسی با آن همه مانور تبلیغاتی در کنار جذب ستاره‌هایی همچون راموس و دوناروما، طرفداران PSG تصور می‌کردند راه‌شان برای قهرمانی در اروپا هموار شده است اما حذف مقابل رئال مادرید با آن شکل دراماتیک جرقه اعتراضات هواداران بود.

در اولین بازی بعد از حذف از اروپا، پاریسی‌ها به غیر از امباپه، دیگر ستاره‌های این تیم از جمله مسی و نیمار را بارها هو کردند.

این نارضایتی تا بازی شنبه ششب نیز ادامه داشت و تعداد زیادی از هواداران با وجود حضور در پارک دو پرنس، مشارکت خاصی در خوشحالی پس از بازی به مناسبت قهرمانی نداشتند و تصمیم گرفتند که همچنان به هو کردن بازیکنانی مانند مسی و نیمار ادامه دهند؛ این موضوعحتی واکنش پوچتینو را به همراه داشت.

این مربی آرژانتینی هو کردن مسی را غیر قابل پذیرش توصیف کرد. این در حالی است که او پیش از بازی از هواداران تیمش خواسته بود که آنها را در این شب همراهی کرده و به همراه بازیکنان پی اس جی جشن قهرمانی را برپا کنند.

قهرمانی سرد در قلب پاریس +فیلم

اما این درخواست پوچتینو نیز مورد پذیرش هواداران این باشگاه فرانسوی قرار نگرفت و بسیاری از آنها در دقیقه 75 سکوهای ورزشگاه را ترک کردند تا جشن قهرمانی تیم محبوب‌شان را در خارج از ورزشگاه و بدون بازیکنان این تیم برگزار کرده و به این شکل اعتراض و نارضایتی خود را نسبت به آنها ابراز کنند.

مارکو وراتی نیز پس از پایان بازی مدعی شد که نمی‌تواند واکنش هواداران این تیم را درک کند. او در این باره گفت: این که هواداران با ما جشن نگرفتند، درک نمی‌کنم.

در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما هم افرادی عادی هستیم و گاهی شکست‌هایی را تجربه می‌کنیم.

 

حسین خلیلی - ورزش 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها