هنگامی که سخن از سفر و گردشگری به میان می‌آید، بی درنگ ذهن همه به سمت جنوب کشور و بندرهای زیبای وطنمان می رود. یکی از زیبا ترین مقاصد گردشگری شهر زیبای چابهار است که در جنوب شرقی ایران قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۵۳
چابهار شهری بندی و بی بدیل بوده که دارای جاذبه‌ های طبیعی بی شمار و منحصر به فرد می باشد. چابهار یک بندر اقیانوسی است که در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند قرار گرفته و در سالیان اخیر بسیار بر سر زبان افتاده است.
 

معرفی بهترین تور چابهار با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال
 

چرا تور چابهار؟

اگر اهل سیر و سفر گردش باشید، بدون شک به طور متعدد از اطرافیان خود توصیه سفر به چابهار را شنیده‌اید. چابهار یکی از زیباترین بنادر اقیانوسی جهان بوده که با جاذبه‌های بی‌شمار خود چشم تمامی بینندگان را به خود خیره می‌نماید.

بندر چابهار از زیستگاه تمساح پوزه کوتاه ایرانی تا بندر گواتر و غارهای سه گانه تیس را دربرداشته و با موقعیت جغرافیایی خاص خود دارای طبیعت و دیدنی‌های بی‌شماری می باشد. به علاوه خرید کالاهای مختلف با قیمت مناسب در چابهار از دیگر عواملی است که گردشگران بسیاری را به این منطقه جذب می‌نماید.

سفر با تور ندابال به چابهار یا سفر شخصی به تنها بندر اقیانوسی ایران؟

بسیارند افرادی که با هدف گردش و تفریح به شهرهای مختلف سفر کرده و در نهایت به علت عدم آشنایی با مکان های تفریحی و گردشگری از دیدن مناطق جذاب آن شهر محروم شده‌اند. بنابراین حضور فرد یا افراد متخصص و با سابقه‌ای که با شهر مورد نظر آشنا باشند ضروری به نظر می‌رسد.

ندابال معتبرترین و خوش‌نام‌ترین موسسه گردشگری بوده که از افراد با سابقه و متخصص به عنوان لیدر تورهای خود بهره گرفته و موفق به کسب رضایت مشتریان خود شده است. با ندابال می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ کدام از جاذبه های گردشگری از دید شما مخفی نخواهد ماند.
 
چگونه بهترین انتخاب را برای تور چابهار داشته باشیم؟

هدف افراد مختلف از سفر به مناطق گردشگری متفاوت بوده و برخی افراد تمایل دارند تا زمان بیشتری را در شهر مورد نظر مانده و از تمامی مناظر طبیعی و تاریخی آن لذت ببرند. به همین علت این افراد تورهای بلند مدت را ترجیح می‌دهند.

در مقابل افراد دیگری وجود داشته که از وقت خود حداکثر استفاده را نموده و در زمانی اندک نیز سفری دلچسب و بی‌نظیر را تجربه می‌نمایند. بنابراین انتخاب زمان سفر کاملا به روحیات و سلایق شخصی بستگی داشته و نمی‌توان یک تور را بهترین و دیگری را بدترین دانست.

بدون شک هر کدام از تورهای چابهار ندابال را رزرو نمایید، از بهترین خدمات و امکانات موجود استفاده نموده و با سکونت در بهترین هتل های چابهار، توازنی کامل بین استراحت و گردش شما فراهم خواهد شد.
 

معرفی بهترین تور چابهار با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال

قیمت تور چابهار


دغدغه‌های هزینه‌های تور همواره همراه گردشگران بوده و این موضوع ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. به طور دقیق امکان اعلام نمودن قیمت تور چابهار وجود ندارد. علت این امر در عوامل متعددی است که روی هزینه نهایی تور تاثیر می گذارند.

برای مثال به علت نوسان قیمت بلیط هواپیما، قیمت تور چابهار با هواپیما در حال تغییر بوده و نمی‌توان قیمتی ثابت عنوان کرد. به‌ طور کلی عواملی اعم از نوع سفر، مدت زمان سفر، هتل محل اقامت، نوع ایرلاین،  تعداد متقاضیان، خدمات ارائه شده توسط تور و... روی قیمت تور چابهار تاثیر خواهند گذاشت.


اطلاع از قیمت تور چابهار


با صحبت‌هایی که در بند پیشین شد، این سوال ایجاد می‌شود که پس چگونه قیمت تور چابهار را متوجه شویم؟! چگونه از قیمت تور کیش آگاه شویم؟! هیچ نگران نباشید! ندابال این مشکل را برطرف ساخته است. برای اطلاع از قیمت دقیق تور چابهار و سایر تورها کافی است که به وب‌سایت ندابال مراجعه نمایید.

در صفحه آغازین بخشی وجود دارد که می‌توانید مبدا، مقصد و زمان سفر را انتخاب کرده و هزینه آن را به طور کامل و دقیق مشاهده نمایید.


تور لوکس چابهار با ندابال یا سفر شخصی؟


شرکت خدمات مسافرتی ندابال آسمان از یک تیم فوق حرفه‌ای و متخصص بهره گرفته و یک سفر لوکس و بی‌نظیر را برای متقاضیان فراهم آورده است. با انتخاب بهترین تور چابهار متناسب با روحیات خود، از خدمات ویژه این تور بهره‌مند شده و می‌توانید یک خاطره دلنشین را برای تمام عمر ثبت کنید.

با توجه به آن که تیم متخصص ندابال به تمامی وجهه های سفر به چابهار آشنا بوده و تمامی زوایای آن را در نظر دارند، به شما پیشنهاد می‌کنیم با تور لوکس چابهار ندابال همراه شده و رویای یک سفر بی‌نظیر را تحقق بخشید!


بهترین تور چابهار با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال

 

ارائه تخفیف یکی از خدماتی است که موسسات و شرکت‌های مختلف جهت حلب رضایت مشتریان ارائه نموده و این تخفیف به صورت واقعی ارائه می‌شود. شرکت خدمات مسافرتی ندابال به منظور رفاه حال هموطنان گرامی اقدام به ارائه تخفیفات ۴۰ درصدی روی تور چابهار نموده است.
 
معرفی بهترین تور چابهار با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال
 

به این طریق امکانی فراهم شده تا تمامی هموطنان بتوانند یک سفر دوستانه یا خانوادگی اقتصادی را تجربه نموده و یک تور فوق العاده ارزان را با خدماتی کاملا برابر با تور قیمت واقعی برگزینند. این تخفیف کاملا واقعی بوده و تفاوتی در خدمات ارائه شده این تور با سایر تورهای عادی وجود ندارد.

چگونه تخفیفات بی نظیر و فوق العاده ندابال را از دست ندهیم؟

ارایه تخفیف توسط ندابال به مکرر انجام شده و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار اقتصادی خود را با تورهای ارزان و تخفیف خورده همراه کنید. برای اطلاع از تخفیفات بی نظیر و فوق العاده ندابال می‌توانید به وب‌سایت ندابال مراجعه نموده و تخفیفات تورهای مختلف را مشاهده نمایید.

به علاوه تورهای لحظه آخری تورهایی هستند چه همواره تخفیف خورده و به منظور تکمیل ظرفیت تور اقدام به جذب متقاضی می‌نمایند. می‌توانید با مراجعه به ندابال از این تورها مطلع شده و با پرداخت هزینه‌های اندک با سایر گردشگران همراه شوید.

جاذبه های گردشگری در تور چابهار

اگر تاکنون به چابهار سفر کرده باشید، بدون شک تعدادی از جاذبه های چابهار را مشاهده نموده‌اید. این بندر اقیانوسی دارای جاذبه های گردشگری بی‌شماری اعم از کوه‌های مریخی می‌باشد که با ناهمواری‌های زیبایی که دارد، چشمان را به خود خیره می‌نماید.

غارهای سه گانه تیس، بندر گواتر و کوه گل افشان از دیر جاذبه های طبیعی چابهار می باشند. تالاب لیپار با دارا بودن رنگ صورتی و حضور پرندگانی اعم از تیهو، فلامینگو، عقاب دشتی و... از جاذبه های بی نظیر چابهار است.

ساحل صخره ای و منطقه حفاظت شده گاندو را از دست ندهید! روستای درک دارای چاله های آب شیرین، مجموعه ای از درختان گرمسیری و... به عنوان یکی از جاذبه های بی نظیر این منطقه شناخته می‌شود. روستای شیرگواز ، مسجد جامع دزک، درخت مکرزن، مسجد جامع تیس، موزه محلی چابهار و‌... از دیگر جاذبه های گردشگری بی‌نظیر چابهار می باشد که در تور چابهار تجربه می نمایید.
 
معرفی بهترین تور چابهار با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال
سخن پایانی

شرکت خدمات مسافرتی ندابال از معتبرترین و محبوب ترین شرکت های فعال در حوزه گردشگری است که تورهای متنوع و باکیفیت را برای هموطنان عزیز در نظر گرفته و از یک تیم حرفه‌ای و متخصص برای ارائه خدمات به متقاضیان استفاده می‌نماید.

تورهای ارزان و تخفیف خورده چابهار از تورهای محبوب هستند که همواره متقاضیان زیادی داشته و افراد بسیاری در این تور ها شرکت می نمایند. علت محبوبیت این تورها در ارائه خدمات بی نظیر و باکیفیت است که سبب می شود تا یک خاطره عالی در ذهن گردشگران ثبت شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها