یوسفیان شهردار ساوه : شهر ساوه با مشکلات انباشته شده زیادی مواجه است
کد خبر: ۱۳۶۳۲۶۵

به گزارش جام جم آنلاین دکتر امیررضا یوسفیان شهردار ساوه در جلسه کمیته فنی کمیسیون ماده 5 استان مرکزی که جهت بررسی پرونده‎های ارجاع شده به این کمیسیون در ساوه برگزار شد، خواستار مساعدت و همکاری مجموعه استانداری برای اقداماتی در جهت توسعه این شهر از جمله تهیه و تصویب طرح جامع و تفصیلی ساوه شد.
وی ادامه داد: مدیران شهری ساوه در گذشته تمام توان خود را متوجه توسعه شهر کرده اند و از نگهداری شهر غافل شده اند لذا لازم است تا ما به توقعات مردم در بافت های متراکم شهر بیشتر توجه کنیم.
وی با بیان اینکه ما خواستار فرصت سازی جهت خدمت بیشتر به مردم هستیم، اظهار داشت: شهر ساوه دارای مشکلات انباشته شده زیادی است و انجام برخی اقدامات مانند تشکیل کمیته فنی ماده کمیسیون ماده 5 استان و دیگر جلسات استانی در ساوه می تواند بخشی از مشکلات شهر را مرتفع کند.
دکتر یوسفیان با اشاره به این مطلب که تعرض در زمینهای ملی در شهر ساوه کم سابقه است، تصریح کرد: با برگزاری جلساتی مانند کمیته فنی کمیسیون ماده 5 در شهر ساوه به دلیل بازدید میدانی از محل می توان تصمیمات بهتر و مطلوبتری در جهت رفاه حال مردم اعمال نماییم.
وی وضعیت شهر ساوه به دلیل وجود بیش از 20 سکونتگاه غیر رسمی را ویژه دانست و اظهار داشت: در گذشته در این شهر بدون توجه به طرح تفصیلی شهر اقدام به ساخت و ساز در مناطق حاشیه شده است و به جای آنکه ما به عنوان مدیریت شهری برای توسعه شهر برنامه تهیه و تدوین کنیم، برخی افراد سودجو با تفکیک باغات تصمیم گیری کردند و مدیریت شهری اجرا کرده است.
در ادامه این جلسه با حضور اعضای کمیسیون ماده ۵ استان مرکزی، برخی راهکار ها جهت تهیه و تصویب طرح جامع و تفصیلی ساوه مورد بررسی قرار گرفت و در پایان از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با برگزاری کمیته فنی کمیسیون ماده 5 در ساوه مورد موافقت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها