رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه :

اختتامیه اولین جشنواره قرآنی تبیان در شهرستان زرندیه

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

سومین جشنواره ملی قرآنی «بهترین پناه» در البرز آغاز شد

سومین جشنواره ملی قرآنی «بهترین پناه» همزمان با هجدهم ماه مبارک رمضان، به صورت ملی با همت دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۷۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آئین افتتاح جشنواره بزرگ قرآنی بهترین پناه که در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد، گفت: بیش از ۲ سال است که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم و بسیاری از برنامه های سپاه به ویژه اردوهای راهیان نور تحت الشعاع این شرایط قرار گرفت. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا با اشاره به اینکه امسال با توجه به فروکش کردن ویروس، این برنامه به نحو بسیار خوبی اجرا شد، افزود: تعداد قابل توجهی از استان البرز به این اردوی معنوی اعزام شدند و به برکت وجود و تلاش بسیجیان و خادمان مردم که امروز در این برنامه معنوی شرف حضور دارند، برنامه های خوبی به مرحله اجرا درآمد. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه بسیجیان، نور چشم ما هستند و تلاش ها، زحمات و مجاهدت های آن ها با اقدامات مادی قابل جبران نیست، خبر داد: پس از ماه مبارک رمضان، تمام این بسیجیان و خادمینی که در طول این مدت زحماتی را متحمل شدند، به پاس قدردانی از آن ها، به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد. 

حیدرنیا جشنواره بزرگ قرآنی بهترین پناه را ابتکار پاسداران در خصوص انس بیشتر با قرآن کریم در ایام کرونا دانست و با بیان اینکه امسال سومین دوره این رویداد بزرگ قرآنی برگزار می شود، عنوان کرد: در سال گذشته، بیش از ۱۴۵ هزار نفر از سراسر کشور و حتی خارج از کشور در این جشنواره معنوی شرکت کردند. 

وی با اشاره به اینکه بی شک این قبیل اقدامات و جشنواره ها مورد نظر خداوند متعال نیز هست، از تمامی دست اندرکاران اجرای این جشنواره بزرگ تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: امید است خداوند بیش از پیش توفیقات روزافزونی در خصوص اجرای این گونه برنامه های معنوی به همه ما عنایت کند.

گام نهادن در مسیر اعتلای فرهنگ قرآنی، با روحیه همبستگی و هم افزایی

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز گفت: بی شک با روحیه کار تشکیلاتی، همبستگی و هم افزایی می توانیم گام های خوبی در مسیر اعتلای فرهنگ قرآن کریم برداریم.

علی گلدوست افزود: اجرای این رویداد بزرگ قرآنی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و امسال در سومین سال اجرای آن قرار داریم. 

وی با اشاره به بازتاب و بازخورد بسیار خوب این جشنواره در کشور و مشارکت گسترده آحاد مردم در این رویداد قرآنی، بیان داشت: جشنواره بزرگ قرآنی بهترین پناه امسال تا پایان خرداد ماه، با ۲۶ عنوان برنامه و مسابقات قرآنی در بستر فضای مجازی برگزار می شود که امیدواریم باز هم شاهد حضور گسترده مردم در این برنامه قرآنی باشیم. 

مسوول دارالقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بی شک با روحیه کار تشکیلاتی، همبستگی و هم افزایی می توانیم گام های خوبی در مسیر اعتلای فرهنگ قرآن کریم برداریم و اقدامات خوبی را در استان البرز که تاریخچه قرآنی دارد و ظرفیت های بسیار خوب قرآنی در آن نهفته است، به مرحله اجرا برسانیم.

برای برگزاری سومین دوره جشنواره قرآنی بهترین پناه ۲۶ عنوان مسابقه قرآنی با موضوعات جشنواره، موضوعات عمومی، تخصصی، هنری، ادبی، نمایشی و علمی و پژوهشی قرآن کریم طراحی و تدوین شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها