بمناسبت برگزاری بزرگترین کنگره شهدای عشایری در استان چهار محال و بختیاری

هم اندیشی اعضای قرارگاه رسانه ای برای برگزاری کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور

نشست های هم اندیشی و برنامه ریزی قرارگاه رسانه ای 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور در صدا و سیمای مرکز استان چهار محال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۱۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛نشست های قرارگاه رسانه ای 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور در صدا و سیمای استان با حضور یوسف افشار نیا مدیرکل صدا و سیما و رئیس قرارگاه رسانه ای کنگره، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور و کمیته های زیر مجموعه برگزار می گردد.

پوشش رسانه ای، تهیه و تولید محتوا، برای هر چه بهتر برگزاری;کنگره 10 هزار نفری جامعه عشایری

در این جلسه ها پیرامون  عملکرد قرارگاه رسانه، پوشش رسانه ای، تهیه و تولید محتوا، برای هر چه بهتر برگزاری این کنگره، هم اندیشی و برنامه ریزی می شود.

عشایر از لحاظ فداکاری، شجاعت و شهامت در کشور جزء بهترین افراد هستند

یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای استان و رئیس قرارگاه رسانه ای کنگره با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که عشایر از لحاظ فداکاری، شجاعت و شهامت در کشور جزء بهترین افراد هستند گفت: شکی نیست که این مرزداران، سنت داران، حافظان هویت و حیثیت بومی به فرموده امام راحل، از ذخائر انقلاب محسوب می شوند و در راه اسلام و حفظ میهن اسلامیشان، فداکاری و از خود گذشتگی های بسیاری از خود نشان داده اند.

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل امروز در قالب رسانه

رئیس قرارگاه رسانه ای کنگره  10 هزار شهید جامعه عشایری کشور، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل امروز در قالب رسانه، معرفی و به تصویر کشیدن سختی های رزمندگان در دوران جنگ و جهاد، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، معرفی سبک زندگی و الگوی شهدا چه در زمان قبل از انقلاب و چه در زمان دفاع مقدس، معرفی شهدای شاخص و تجلیل از جایگاه شهدا و جانبازان و تأثیر جهانی انقلاب اسلامی برای همگان را از وظایف اصلی صدا و سیما و نقش این کنگره دانست.

سرهنگ سعیدی، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور هم کمک به برگزاری هرچه بهتر این کنگره را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور با شعار محوری ده هزار شهید ده هزار خدمت، با رویکردهای فرهنگی محرومیت زدائی، خدمت رسانی بهداشتی درمانی، تقویت وحدت اقوام و مذاهب با حضور جمع کثیری از خانواده های محترم شهدای عشایری کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان نورانی ترین مصداق جهاد فرهنگی و جهاد تبین

وی افزود: این رخداد بزرگ فرهنگی، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان نورانی ترین مصداق جهاد فرهنگی و جهاد تبین و ارائه الگوی مناسب به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان برای دفاع از ارزش های والای انسانی، برگزار می شود.

سرهنگ سعیدی با اشاره به اقدامات، نحوه برگزاری و پوشش رسانه ای این کنگره گفت: برپایی این کنگره باید به گونه ای باشد که بازتاب خوب کشوری داشته باشد و قطعاً صدا و سیما که به عنوان قرارگاه رسانه ای محسوب می شود، با تمام توان، همکاری لازم با سایر ادارات و کمیته های برگزاری کنگره را خواهد داشت.

      گفتنی است این کنگره از 22 تا 24 خرداد ماه در سه بخش شب شعر، تجلیل از خانواده های شهدای عشایر مدافع حرم و اجلاسیه کنگره شهدای عشایری، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها