با قهرمانی در مسابقه بین المللی تایلند

شاهین نجومی، ششمین کمربند کیک بوکسینگ حرفه‌ای را کسب کرد

شاهین نجومی، قهرمان مسابقات جهانی GBF اربیل عراق شد.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۳۰

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو ورزش، مسابقات بین المللی بوکس حرفه ای اربیل با درخشش قهرمانان ایران خاتمه یافت و شاهین نجومی زاده، کیک بوکسر ایرانی در واپسین روزهای سال 1400 سومین کمربند قهرمانی بوکس حرفه ای خود را در مسابقات جهانی GBF تصاحب کرد.

بر پایه این گزارش، مسابقات بوکس حرفه ای و K1 که با همکاری دو سازمان بین المللی GBF و KUBO و شورای بوکس حرفه ای ایران اواخر اسفندماه سال گذشته در شهر اربیل عراق برگزار شد شاهد درخشش ورزشکاران ایرانی بود.

در بخش K-1 این مسابقات شاهین نجومی زاده توانست با غلبه بر قهرمانی قدرتمند از کشور عراق و در ۳ راند مبارزه سخت، کمربند GBF را برای کشورمان به ارمغان بیاورد. نجومی پیشتر دوبار در سالهای 1397 و 1399 نیز در رشته کیک بوکسینگ در مسابقات بین المللی ترکیه و تهران به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

همچنین در مسابقات مذکور در بخش بوکس آقایان نیز ابراهیم ناظری و محمد عزیزی توانستند کمربند سازمان KUBO را تصاحب کنند.

گفتنی است؛ سازمانGBF یکی از سازمان های معتبر اروپایی در رشته بوکس و کیک بوکسینگ بوده و تشکیلات مرکزی اش در کشور اسپانیا واقع شده است. این سازمان ، جزو سازمان های برتر دنیا در رشته های یاد شده شناخته می شود.

اضافه می شود: شاهین نجومی زاده هم اکنون تمرینات خود را زیر نظر مربیانش محمد قائدی و پوریا حسن زاده برای حضور قدرتمند وکسب قهرمانی برای کشورمان در مسابقات جهانی اینفیوژن که امسال در کشورهلند برگزار می شود به صورت مستمر دنبال می کند.

کیک بوکسر و مشتزن ایرانی، سومین کمربند جهانی را برای کشور به ارمغان آورد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها