بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نوبت به آماده کردن وسایل سفر و بستن چمدان می‌رسد، مرحله‌ای که در ظاهر ساده اما به راستی زمان‌بر بوده و به یک چک لیست درست و حسابی احتیاج دارد.
کد خبر: ۱۳۶۰۶۴۷
به ویژه اگر مقصد قاره اروپا با آب و هوای متنوع باشد. داشتن یک فهرست از وسایل ضروری در سفر به اروپا کمک می‌کند تا چیزی را از قلم نینداخته و بدون استرس راهی سفر شوید. در ادامه کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک خواهند گفت که همراه داشتن کدام وسایل در تور اروپا جز ضروریات بوده و چه وسایلی فقط و فقط وزن چمدانتان را سنگین می‌کنند.
 
 
وسایل ضروری در سفر به اروپا | برای سفر چی ببریم؟

بستن چمدان برای سفرهای دور و طولانی قاعده و قانون خود را دارد. قبل از سفر بایستی به جزییات مقصد مانند آب و هوا یا قوانین پوشش توجه کنید؛ بنابراین قبل از بررسی وسایل ضروری در سفر به اروپا ابتدا لازم است بدنید که بیشتر کشورهای این قاره دارای آب و هوای معتدل در نیمه اول سال و آب و هوای بارانی در نیمه دوم سال هستند. همچنین محدودیت پوششی در تور اروپا نخواهید داشت.


لیست کامل وسایل موردنیاز سفر به اروپا


جدای از وضعیت آب و هوایی هر زمان که تور اروپا، تور اسپانیا یا دیگر مقاصد را برای سفر انتخاب کنید همراه داشتن برخی از وسایل ضروری ست. در ادامه یک چک لیست کامل از وسایل مورد نیاز سفر را در اختیارتان قرار می‌دهیم:

·        چمدان مناسب

·        کوله‌پشتی مسافرتی برای حمل وسایلی مانند کیف پول، آی پد و ...

·        یک یا دو جفت کفش اسپرت

·        یک یا دو جفت کفش مجلسی

·        چند عدد تی‌شرت

·        چند عدد بلوز یا پیراهن

·        کاپشن سبک

·        کفش صندل

·        دمپایی

·        کیف کوچک برای حمل مدارک مانند پاسپورت

·        عدد عینک آفتابی

·        کرم ضد آفتاب

·        سیم‌کارت

·        تبلت/ لپ‌تاپ

·        دوربین

·        مبدل برق

·        شارژر همه‌ی لوازم الکترونیکی مورداستفاده

·        در صورت نیاز داشتن به هرگونه دارو حتی مسکن نسخه پزشک نیز لازم است.

·        کیف مخصوص لوازم آرایشی و بهداشتی

·        دستمال مرطوب

·        دستمال کاغذی

·        کیسه پلاستیکی زیپ دار

·        ناخن گیر

·        ست نخ و سوزن

·        نکته مهم اینکه در گردش‌های روزانه حتماً مدارک شناسایی مانند پاسپورت و ویزای شینگن را همراه داشته باشید.


برای سفر به اروپا چمدان مناسب انتخاب کنید


همان‌طور که می‌دانید تمام ایرلاین‌ها ظرفیت بار مجاز برای هر مسافر را تعیین کرده‌اند؛ بنابراین انتخاب چمدان مناسب در تور اروپا بسیار حائز اهمیت است. چرا که وزن چمدان نیز بر روی بار حساب می‌شود بنابراین بهتر است از چمدان‌های سبک و چرخ دار استفاده کنید. همچنین بهتر است چمدان شما جنسی نرم داشته و قابل انعطاف باشد تا در بارگیری هواپیما دچار شکستگی یا پارگی نشود. نکته مهم دیگر اینکه چمدانی را انتخاب کنید که در محفظه خود دارای چند جیب کوچک نیز باشد بدین ترتیب می‌توانید وسایل خود را با نظم بیشتری در آن قرار دهید. از پک‌های مخصوص بسته بندی نیز می‌توانید استفاده کنید.
 

وسایل ضروری در سفر به اروپا | برای سفر چی ببریم؟


در سفر به اروپا چه لباسی همراه داشته باشیم؟


اینکه چه لباسی را همراه ببرید به دو مسئله بستگی دارد: اول اینکه در تور اروپا قرار است از کدام کشورهای این قاره بازدید کنید و دوم اینکه چه زمانی را برای سفر انتخاب کرده‌اید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که شما می‎‌خواهید به قاره اروپا سفر کنید جایی که مهد مد بوده و بیشتر برندهای معروف دنیا را در خود دارد پس در انتخاب لباس‌های خود شیک بودن را نیز در نظر بگیرید. ما در مطلب وسایل ضروری در سفر به اروپا به شما خواهیم گفت که چه لباس‌هایی را همراه داشته باشید. در هر فصل از سال که قصد سفر دارید همراه داشتن شلوار جین و بلوز راحتی همیشه و همیشه به کارتان خواهد آمد. همیشه یک یا دو جفت کفش اسپرت برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی همراه داشته باشید همچنین کنار گذاشتن کفش و لباس رسمی برای رفتن به رستوران‌های شیک را فراموش نکنید.


لوازم الکترونیکی لازم برای سفر به اروپا


این روزها همراه داشتن وسایل الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و غیره در سفر از نان شب هم واجب‌تر است؛ بنابراین به شما خواهیم گفت که همراه داشتن چه وسایلی در تور اروپا ضروری‌تر خواهد بود. تلفن همراه و یک سیم کارت، تبلت، کتاب‌خوان الکترونیکی، لپ‌تاپ، دوربین، دوشاخه، چندراهی برق و شارژر از وسایلی هستند که همراه داشتنشان ضروری است. یادآور می‌شویم که به هیچ عنوان همراه داشتن شارژ و تبدیل را فراموش نکنید چرا وسیله الکترونیکی که شارژ نداشته باشد قطعاً غیرقابل استفاده خواهد بود. البته با توجه به نیاز خود می‌توانید برخی از وسیله‌ها را از لیست بالا حذف کنید.


سیم کارت اعتباری اروپا


برای جلوگیری از هزینه‌های رومینگ بهتر است در سفر به اروپا از سیم کارت محلی استفاده کنید. تهیه این سیم کارت کار راحتی بوده و مزایایی بسیار زیادی دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید از اینترنت پر سرعت اروپا استفاده کرده، عکس‌های سفر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا مسائل کاری خود را در طول سفر مدیریت کرده و در هزینه‌های مکالمه و خدمات اینترنت صرفه جویی کنید.
 
 
وسایل ضروری در سفر به اروپا | برای سفر چی ببریم؟
 

جهت رزرو تور اروپا و دریافت ویزای شینگن با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 در ارتباط باشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها