مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره جزئیات حضور هواداران در دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهارنظر کرد.
کد خبر: ۱۳۶۰۵۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، سهیل مهدی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به ممنوعیت حضور تماشاگران در دیدار فردای این تیم مقابل هوادار گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه‌ای داشت که آن را هم اعلام کردیم. باز هم می‌گویم به طور کلی حضور هواداران با رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه تدوین شده، بر عهده شورای تأمین استان‌ها گذاشته شده است.

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: آنها بهترین تصمیم را با توجه به شرایط بهداشتی و مسائل شهری و استانی می‌توانند بگیرند. تا زمانیکه پاندمی کرونا وجود دارد تا سقف ۳۰ درصد تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه‌ها بروند. طبق قانون نیز ۱۰ درصد از این ظرفیت در اختیار تیم میهمان قرار می‌گیرد. در بازی فردا با توجه به ظرفیت پایین تماشاگران در ورزشگاه دستگردی بسیار اندک است و نمی‌توانیم این تفاوت‌ها را برای حضور تماشاگران فراهم کنیم.

او افزود: با این حال در سایر ورزشگاه‌ها مثل آزادی تهران تا این لحظه هیچ منعی برای حضور آنها وجود ندارد و بازی استقلال با پیکان با حضور تماشاگر خواهد بود.

مهدی درباره برنامه‌ریزی فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر با توجه به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکید کرد: در حال نهایی شدن است تا بتوانیم تا پایان این هفته برنامه فصل جاری لیگ را تا پایان بدهیم. تلاش می‌کنیم قبل از فیفا دی که نهم یا دهم خرداد است لیگ برتر را به پایان برسانیم. اگر مشکلی پیش نیاید سه هفته آخر را با بازی‌های همزمان برگزار می‌کنیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: فصل بعد را طوری می‌خواهیم شروع کنیم که تقریبا نیم فصل را در جام جهانی داشته باشیم. برنامه‌های تیم ملی ایران برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی درباره اینکه اگر امتیازات استقلال و پرسپولیس در پایان فصل یکسان شود چه تیمی قهرمان خواهد شد گفت: عین دستورالعمل‌های بین‌المللی را در نظر گرفتیم و آن را اعمال می‌کنیم.

مهدی درباره زمان پایان رقابت‌های جام حذفی گفت: در ماه رمضان این رقابت‌ها هم به پایان می‌رسد.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره عدم حضور تماشاگران در جریان دیدار ملوان و شهرداری آستارا در بخشی از ورزشگاه گفت: شاید در تصاویری که از قاب تلویزیون دیده می‌شد شرایط فراهم بود اما سکوهای دور حفاظ نصب نشده بود و خطر سقوط وجود داشت که به مین خاطر در نظر گرفته نشد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها