رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

کشف بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در پایتخت

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از سوی این پلیس در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در گفتگو با ایسنا درباره اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق اظهار کرد: پیرو تدابیر سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری در ضرورت برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی در سال ۱۴۰۰ برخورد با قاچاق به عنوان یکی از اصلی‌ترین ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی تعریف شد.

وی ادامه داد داد: در همین راستا نیز در طول سال ۱۴۰۰، مجموع کشفیات کالای قاچاق در تهران بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته، افزایشی ۱۵ درصدی در حوزه کشفیات را داشتیم.

بیشترین اقلامی که به تهران قاچاق می‌شود، چیست؟

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره اینکه بیشتر چه اقلامی به تهران قاچاق می‌شود، گفت: بیشترین قاچاقی که به تهران صورت می‌گیرد مربوط به لوازم خانگی، پارچه، پوشاک و ... است که البته بیشترین کشفیات پلیس نیز در همین زمینه است.

ولیپور درباره برخورد پلیس با مواردی مانند زمین خواری نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ دستکم ۳۵ باند که در حوزه زمین خواری فعالیت داشتند، شناسایی و منهدم شدند که در جریان آن ۷۵ نفر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مجموع این عملیات های پلیس ۳۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف شده که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان ارزش ریالی آنها بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره اولویت‌های این پلیس در سال ۱۴۰۱ نیز گفت: مقابله با قاچاق و دیگر جرائم اقتصادی جزو اولویت‌های اصلی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در سال ۱۴۰۱ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها