نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌ المللی:

اروپایی‌ ها بازنده تحریم‌ها علیه مسکو هستند

رئیس جمهور اوکراین بار دیگر از متحدان غربی درخواست کمک نظامی کرد و گفت: اوکراین فقط به یک درصد جنگنده ها و یک درصد تانک های ناتو نیاز دارد و بیشتر از آن درخواست نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۵۹۷۷۴

به گزارش جام جم آنلاین، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در سخنانی درباره تازه‌ترین تحولات کشورش گفت: اوکراین فقط به یک درصد جنگنده‌ها و یک درصد تانک‌ های ناتو نیاز دارد و بیشتر از آن درخواست نخواهد کرد. ما از کشورهای غربی می‌خواهیم که بخش کوچکی از تجهیزات نظامی خود را که در انبارها موجود است، در اختیار کشورمان قرار دهند.

زلنسکی در ادامه افزود: اوکراین به تانک، سامانه پدافند هوایی و سلاح‌ های ضد کشتی نیاز دارد. این درخواست‌ها و نیازها فقط برای حفظ آزادی اوکراین نیست بلکه برای حفظ آزادی اروپا هم هست. شرکای ما باید کمک‌ها به اوکراین را افزایش دهند زیرا این مسئله امنیت اروپا را نیز تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: همه مردم اوکراین در تمایل خود برای زندگی آزاد و مستقل، متحد هستند. نیروهای روسیه تجهیزات نظامی خود را پشت سرشان رها و فرار می‌کنند و به نظرم کار درستی می‌کنند چون فرار بهتر از مرگ است.

رئیس جمهور اوکراین مدعی شد: نیروهای روسیه غیرنظامیان را قتل عام می‌کنند و مناطق مسکونی، پناهگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها را هدف قرار می‌دهند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها