سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

خرید بلیت هواپیما فقط از درگاه‌های مجاز فروش

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌المللی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

تعلیق مجوز آژانس مسافرتی معروف به دلیل گرانفروشی

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌المللی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرت هوایی را به دلیل گرانفروشی به مدت سه ماه تعلیق کردیم و در این مدت حق فعالیت در این حوزه را ندارد.
کد خبر: ۱۳۵۹۷۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، حسن خوشخو در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری براساس بررسی‌های صورت گرفته فعالیت یک شرکت خدمات مسافرت هوایی را براساس تصمیم کمیته نظارت بر تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل سه ماه تعلیق کرد.

وی اضافه کرد: پرونده این شرکت به سازمان تعزیزات حکومتی ارسال خواهد شد و اطلاع‌رسانی‌های لازم را هم انجام داده‌ایم. هیچ ایرلاینی حق ارائه بلیت به این شرکت را ندارد و از مردم هم می‌خواهیم بلیت هواپیما را از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز تهیه کنند تا درگیر چنین مشکلاتی مانند گرانفروشی نشوند.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌المللی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: پس از گذراندن سه ماه تعلیق اگر این شرکت (الی گشت) دوباره به تخلفات خود ادامه دهد برخوردها تا لغو مجوز هم می‌تواند تشدید شود و اگر شرکت هواپیمایی بلیت پروازهایش را در طول سه ماه تعلیق در اختیار این شرکت قرار دهد تخلف مرتکب شده و با او برخورد می‌کنیم.

خوشخو اظهار کرد: یکی دیگر از شرکت‌هایی که مجوزی برای ارائه بلیت هواپیما ندارد ‌درگاه فروش ۷۲۴ یا همان چارتر ملی است که به هیچ وجه مجوزی بابت ارائه بلیت هواپیما ندارد و ایرلاین‌ها نیز بلیتی به آن نمی‌فروشند اما از طریق برخی از چارترکننده‌ها بلیت‌های چارتر شده را توزیع می‌کنند. به مردم توصیه می‌کنیم به هیچ وجه از این مجموعه بلیت هواپیما دریافت نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها