راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس به شما کمک می‌کند تا در هنگام خرید این ماشین لباسشویی، انتخاب خود را بهتر و مطمئن تر انجام دهید. از آن جا که در دنیای تکنولوژی امروزی ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل منزل محسوب می شود، قبل از خرید این دستگاه حتما باید به ویژگی های خاص آن توجه کنید.
کد خبر: ۱۳۵۹۶۸۹
در این مقاله نکاتی درباره راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس عنوان می شود که معمولا هیچ فروشنده لوازم خانگی آن را بیان نمی کند. پس با ما همراه شوید.

انواع ماشین لباسشویی الکترولوکس 

 ماشین های لباسشویی برند الکترولوکس ساخت کشور سوئد در مدل های درب از بالای معمولی،  درب از بالا به همراه خشک کن و ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک تولید می شود. شما می توانید بسته به موقعیت و شرایط و میزان انتظاری که از این دستگاه دارید مدل لباسشویی مد نظر خود را انتخاب کنید. البته هر کدام از مدل ها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود است. در ادامه راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس به سایر فاکتورهای انتخاب این دستگاه می پردازیم. 
 
 
 
راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس
 

بهترین مدل لباسشویی برای شما کدام است؟

این که در هنگام خرید ماشین لباسشویی الکترولوکس به چه نکاتی توجه کنیم سوال خیلی از مصرف کنندگان لوازم خانگی است. انتخاب درست و منطقی ماشین لباسشویی مانند الکترولوکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله:
میزان بودجه شما برای خرید لباسشویی تعداد اعضای خانواده و مقدار استفاده روزانه یا هفتگی از دستگاه میزان توقع شما از کارایی و تکنولوژی به کار رفته در ماشین داشتن خدمات پس از فروش

ظرفیت لباسشویی الکترو لوکس

گام اول در راهنمای خرید لباسشویی الکترو لوکس ظرفیت دستگاه می باشد. به معنای آن که لباسشویی در هر مرحله شستشو چه مقدار لباس را می تواند شستشو و آبکشی کند. بنابراین ظرفیت مناسب این دستگاه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.(به عنوان مثال ظرفیت شستشوی مدل درب از بالای این دستگاه حداقل ۳ تا ۷ کیلوگرم می باشد. ) ذکر این موضوع نیز حائز اهمیت است که اگر بیش از حد لباس در ماشین لباسشویی بریزیم تعادل و مکانیزم لباسشویی از بین می رود و روند شستشو متوقف می شود. 

در عین حال از دیدگاه کارشناسان ارائه خدمات و راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس، اگر از کمترین ظرفیت ممکن برای عملیات شست و شو استفاده کنید. ماشین شما به مرور زمان دچار مشکلات جدی از جمله لرزش شدید و سر و صدا می شود. بنابراین در هنگام خرید به تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده خانواده از لباسشویی دقت کنید.

فضای اشغالی لباسشویی الکترو لوکس

 لباسشویی الکترو لوکس برای نصب، راه اندازی و استفاده بهینه به فضایی استاندارد نیاز دارد. هر چه ظرفیت ماشین بیشتر باشد فضای بزرگتری اشغال می کند. در حالی که باید حدود پانزده سانتی متر فضای پشت ماشین خالی باشد. بنابراین برای رعایت استانداردهای ضروری دستگاه قبل از خرید لباسشویی به راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس و تاکید بر  فضایی که ماشین در آنجا قرار می گیرد دقت کنید. سعی کنید این مکان دور از لوازم گرمایشی باشد.

هزینه های جانبی لباسشویی

نکته مهم دیگری که باید در راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس مد نظر قرار دهید پایین بودن هزینه های جانبی این دستگاه می باشد. در هر حال انتخاب یک مدل مناسب لباسشویی  شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما در واقع به فاکتور های زیادی بستگی دارد. بنابراین قبل از خرید اگر مبلغ بیشتری پرداخت کنید، در آینده هزینه‌های جانبی کمتری به شما تحمیل می شود. لباسشویی الکترولوکس با کیفیت بالای شستشو هزینه تامین مایع شوینده بی رویه و تعمیرات پی در پی را از دوش شما بر می دارد. البته در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی الکترولوکس تکنسین های فنی شرگت های تعمیراتی معتبر به شما کمک خواهند کرد.
 
راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس

مشخصات فنی ماشین لباسشویی

اگر به دنبال خرید لباسشویی کارآمد و مناسب هستید هنگام خرید به مشخصات فنی و کاربردی آن توجه ویژه داشته باشید. یکی از این مشخصات در لباسشویی الکترولوکس قابلیت ریست کردن می باشد. بدین صورت که اگر در حین کار دستگاه شما با اروری مواجه شد، برنامه ریست لباسشویی الکترولوکس می تواند دستگاه را به حالت تنظیمات کارخانه بازگرداند.

از دیگر مشخصاتی که باید در راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس به آن توجه کرد عبارتند از:

میزان مصرف برق و آب لباسشویی 
 
توجه به حجم دیگ لباسشویی و میزان سرعت چرخش دیگ لباسشویی
 
تکنولوژی های متنوع به کار رفته در دستگاه
 
انواع برنامه شستشو لباسشویی
 
نوع کاربری

مصرف انرژی لباسشویی الکترولوکس

مصرف انرژی و آب عوامل موثری هستند که مشخص می کند لباسشویی شما در طول سال چقدر هزینه به بار می آورد. دستگاهی با مصرف انرژی پایین تر در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه تر است، حتی اگر آن را با قیمت بالاتر خریداری کرده باشید. برچسب انرژی EU و دستگاه های با درجه مثبت در گروه دستگاه‌های کم مصرف هستند. در واقع دستگاهی که دارای برچسب مصرف انرژی است مانند لباسشویی الکترولوکس  راندمان بهتری دارد.
 
انواع دیگ لباسشویی الکترولوکس

در ادامه مطلب راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس وقت آن است که به بررسی دیگ این دستگاه بپردازیم. ابعاد دیگ یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای خرید ماشین لباسشویی، بر حسب  تحمل وزن باری دستگاه و توان شستشو می باشد. ماشین لباسشویی الکترولوکس، دیگ هایی با ظرفیت قابل تحمل شش هشت و ده کیلو گرمی دارد.
 
 
راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس
 

دیگ های هشت کیلوگرمی علاوه بر کارایی بالاتر و توان شستشوی لباس های بیشتر، قادر به شستن البسه و منسوجات بزرگتر از جمله پتو ها نیز هستند. فراموش نکنید هرچه دیگ بزرگتر باشد راندمان بیشتری دارد، زیرا در این حالت مصرف آب و مواد شوینده به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد.

 جنس دیگ 

دیگ لباسشویی الکترو لوکس از بهترین جنس و استیل درجه یک ساخته شده است. بنابراین بر اثر استفاده بلند مدت تغییر رنگ نمی دهد، بو نمی گیرد و چیزی به آن نمی چسبد.

 سرعت چرخش دیگ

 هر چه سرعت چرخش دیگ بر حسب دور در دقیقه بیشتر باشد در نهایت لباس ها بهتر خشک می شود. سرعت چرخش مناسب دیگ لباسشویی الکترولوکس حدود ۱۳۰۰ rpm و برای عملکرد بهتر در بازه ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ rpm تعریف شده است. در کل برای خشک کردن مناسب البسه هر چه سرعت گردش بالاتر باشد، خشک کردن لباس به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

برنامه شستشو

در راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس توجه به برنامه شستشوی لباس نیز در این دستگاه ضروری به نظر می رسد.  برنامه ای که برای شما کاربردی و ضروری باشد و نیازهایتان را برطرف کند. برنامه شستشو ماشین لباسشویی الکترولوکس بسیار متنوعی دارد. از جمله شستن لباس های پشمی، برنامه شست و شوی سریع، تنظیمات ضد چروک لباس ها و ویژگی بخار که باعث از بین رفتن بوی بد و لک ها می شود و...

ورودی آب گرم و سرد و یا ورودی تک

در صورتی که امکان اتصال لباسشویی به آب گرم را دارید، دستگاه‌ هایی مانند الکترولوکس که دارای دو ورودی آب هستند پیشنهاد بهتری است. چرا که با این روش، شست و شوی لباس ها در دمای بالا انجام می شود و انرژی کمتری مصرف می شود.  بنابراین المنت دستگاه نیازی به تامین آب مطلوب ندارد.

سهولت کاربری

 از آن جا که تکنولوژی لباسشویی روز به روز بیشتر و پیچیده می شود، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که تنظیمات دشواری نداشته باشد و از یک منو واضح و قابل دسترسی با تنظیمات مشخص برخوردار باشد. همان چیزی که در لباسشویی الکترولوکس موجود است!

 اهمیت گارانتی در راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس

 با وجود تحریم ها خیلی از برندهای مطرح دنیا اجازه فعالیت در کشور ایران را ندارند. خوشبختانه برند الکترولوکس دارای نمایندگی در ایران می باشد. پس هنگام خرید این دستگاه به اصالت برگ گارانتی دقت نمایید و متوجه باشید که برگ گارانتی شامل چه خدمات پس از فروشی است.

 جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم درباره راهنمای خرید لباسشویی الکترولوکس اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی همواره ماشین لباسشویی انتخاب کنید که ظرفیت متناسبی با اعضای خانواده داشته باشد. دارای خدمات پس از فروش، امکانات جانبی و همچنین برچسب انرژی  استاندار باشد. 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها