رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی کشور خبر داد:

هلاکت قاچاقچیان مسلح در سبزوار / کشف بیش از ۵۵۵ کیلوگرم مرفین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی کشور گفت: در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با قاچاقچیان مسلح ۵۵۵ کیلو مرفین کشف و سه سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۱۳۵۹۶۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، سردار مجید کریمی در این باره گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در راستای بررسی خبر دریافتی از پلیس اطلاعات، با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن ، باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی گسترده چهار خودروی متعلق به این باند را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار شناسایی و برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، سه سوداگر مرگ که از قاچاقچیان مسلح سابقه دار بودند، به هلاکت رسیده و چهار قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شدند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی گفت: از این باند مسلح ۵۵۵ کیلوگرم مرفین و ۳۲ کیلو تریاک به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات شامل سه قبضه کلاشینکف، یک قبضه گرینف، یک قبضه برنو، یک قبضه آر پی جی، یک عدد مین ضد تانک، ۳۰۰۰ فشنگ جنگی، ۱۰ عدد گلوله آرپی جی و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها