فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر فعالیت مضاعف گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در ایام نوروز، از افزایش ۴۱درصدی تردد ها در جاده ها و محور های مواصلاتی با کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای و ثبت ۳۲ میلیون تردد (رفت و برگشت) از آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۵۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین اشتری در اولین جلسه قرارگاه نوروزی سال ۱۴۰۱ در ستاد فرماندهی انتظامی کشور اظهارکرد: همه ما سربازان ولایت و خدمتگزاران مردم هستیم و به عهدی که با شهدا برای صیانت از ارزش ها بسته ایم، پایبندیم.

وی با اشاره به شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: وظایف و ماموریت های خود را در قبال شعار سال احصاء و عملیاتی می کنیم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را بر خود فرض می دانیم و از همه ظرفیت ها برای ایفاء نقش بهینه بهره می بریم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره بر آمادگی روز افزون برای انجام ماموریت های پیش رو تاکید کرد: امید آفرینی در جامعه رویکرد همه مسئولان و سازمان های خدمات رسان باشد و با انجام وظایف ذاتی و قانونی مان توام با دقت و سرعت تلاش می کنیم تا امید را در جامعه ساری و جاری کنیم.

بالاترین سرمایه پلیس

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اعتماد مردمی را بالاترین سرمایه و پشتوانه می دانیم و برای افزایش آن تلاش روز افزون می کنیم، بیان کرد: با برنامه ریزی و آمادگی برای ماموریت های پیش رو آماده هستیم؛ بر مبنای شعار نوروزی «پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری» در این ایام و همزمان با فعالیت قرارگاه نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه با دقت، تدبیر و سرعت وظایفمان را انجام می دهیم.

موج بازگشت مسافران

وی با تاکید بر فعالیت مضاعف گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در ایام نوروز، از افزایش ۴۱درصدی ترددها در جاده ها و محورهای مواصلاتی با کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای و ثبت ۳۲ میلیون تردد (رفت و برگشت) از آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس تاکنون خبر داد و گفت: طی روزهای پایانی هفته اول تعطیلات نوروزی، شاهد آغاز موج بازگشت ها به استان های مبدا هستیم و ضمن توصیه به همکارانم برای انجام وظایف در چارچوب قانون و اخلاق ، از مردم نهایت همکاری با فرزندان خود در فرماندهی انتظامی را خواهانم.

نظارت بر فعالیت اصناف

سردار اشتری در ادامه با تاکید بر اینکه تلاش برای توسعه امنیت اخلاقی در جامعه رویکرد همگانی باشد، بر تشدید نظارت بر فعالیت اصناف به منظور رعایت ملاحظات امنیت اخلاقی همزمان با فعالیت ها یشان در همه ایام بویژه نوروز تاکید کرد.

وی با اشاره بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ملی برای انعکاس تنوع ماموریت های پلیس در ایام نوروز عنوان کرد: تولید محتوای «تصویری» از رشادت و تلاش شبانه روزی همکارانم از مرز تا مرکز به منظور خدمت رسانی به مردم و تامین نظم و امنیت و انعکاس در رسانه ملی بایستی از رویکردهای جدی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور باشد چراکه معتقدم این دست از اقدامات موجب امید آفرینی در جامعه و ارتقاء روحیه خدمتی همکاران پر تلاشم می شود.

تامین مسکن نیروهای پلیس

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تامین مسکن ملکی و سازمانی نیروهای خدوم پلیس را از اولویت های سال جاری می دانم، بر لزوم بر تداوم اقدامات به منظور بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان انتظامی تاکید کرد و گفت : قدردان حمایت خانواده های کارکنان انتظامی در سراسر کشور هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها