اداره کل هواشناسی استان تهران هشدار داد

وزش باد شدید در پایتخت

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به ورود سامانه بارشی و احتمال سقوط سنگ و بهمن از گردشگران خواست در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند.
کد خبر: ۱۳۵۹۵۲۴
به گزارش جام جم آنلاین، «غفور قاسم پور» تاکید کرد: توقف در حاشیه این جاده با احتمال حوادث مرگبار همراه است.

وی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان بهاری از شهروندان و مسافران و گردشگران خواست از حضور در اماکن پرخطر و حادثه خیز خودداری کنند.

وی افزود: امروز پنجشنبه چهارم فروردین و فردا جمعه بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع طوفان در کرج وجود دارد و به این جهت شهروندان و گردشگران باید از حضور در نقاط پرخطر نظیر تابلو‌های تبلیغاتی، مسیر رودخانه کرج، ساختمان‌های نیمه کاره و سایر نقاطی که طی سفر احتمال سقوط سنگ وجود دارد اجتناب کنند.

قاسم پور با اشاره به استقرار پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در مسیر تردد گردشگران و مسافران گفت: آمار تصادفات جاده‌ای تا به کنون در سطح کشور بالا اعلام شده است و از هموطنان عزیز می‌خواهیم با احتیاط تردد کنند.

به دنبال اطلاعیه هواشناسی البرز مبنی بر ورود سامانه تند بارشی و سرد در روز‌های چهارم و پنجم فروردین احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در جاده ها، مراکز گردشگری نظیر پارک ها، مجاورت درختان، رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها