اگر به آشپز خانمان نگاهی بیندازیم و دقت کنیم می بینیم انواع و اقسام کالاهای متنوع در آشپزخانه وجود دارد که مهمترین این کالاها که در زمینه آماده سازی مواد آولیه و تسریع در پخت و تهیه غذا به عنوان دستیار بحساب می آید و میتوانند کمک زیادی بما بکند لوازم برقی آشپزخانه هستند.
کد خبر: ۱۳۵۹۴۳۰
لوازم برقی در آشپز خانه ممکن است بمنظور وسایل اصلی پخت غذا مثل ماکروویو و یا اجاق برقی در خانه هایی که بجای اجاق گازی استفاده می شود خریذاری کنیم. یا بعنوان دستیار و یا تسهیل کننده دست به خرید غذا سازهایی که بعنوان وسایل برقی اساسی جای خود را در آشپزخانه باز میکنند.البته لوازم برقی خانه و آشپزخانه فقط غذاسازها نیستند و شامل انواع کالاهای برقی مانند سبزی خرد کن، تصفیه آب خانگی، اتو و غیره هم می شود.

غذا سازها از اواسط قرن نوزدهم ابتدا درآشپزخانه های بزرگ و آشپزخانه های شرکت های بزرگ و پادگان ها و آشپزخانه های صنعتی آغاز شد و کم کم راهی خانه ها و آشپزخانه های انگلستان و بعد از آن خانه های آمریکایی شد.
 
 
خرید انواع غذاساز چند کاره جدید
 

غذا ساز ها را می توان با توجه به ملاک های مختلفی دسته بندی کرد:

از نظر تعداد کاری که می تواند برای ما انجام دهد به دو دسته غذا سازهای چندکار و تک کاره.

از نظر اندازه و مقدار کاری که برای ما انجام می دهد آنها را می توانیم به غذا سازهای کوچک، غذا سازهای متوسط و غذا سازهای بزرگ (البته منظور از غذا سازهای بزرگ غذا ساز های صنعتی و کارخانه ایی نیست) تقسیم کنیم.

ازنظر نحوه کارکرد به دو دسته غذا سازهای دستی و غذا سازهای برقی تقسیم می شوند.

در خرید غذاساز چند نکاتی را باید در نظر بگیریم:

اول اینکه تعداد افرادی که قرار است این غذا ساز برای آنها مواد اولیه غذا و پخت و پز را تهیه کند چند نفر است طبیعی ست اگر افراد یک خانواده زیاد باشند باید یک غذا ساز با حجم بیشتر تهیه مواد اولیه را تهیه کنیم تا برای یک خانواده دو یا سه نفره که نیاز به یک غذا ساز با حجم کاسه خرد کن کوچک تر دارند ویا یک خانواده 4 یا 5 نفره باید غذاسازی در حد متوسط نیاز دارند.

در هنگام خرید غذا ساز باید به چند کاره بودن هم توجه کنیم و اگر به تمام کارایی، تیغه ها و رنده های آن نیازی نداریم یک غذاساز با کاربردهای کمتر را انتخاب کنیم مثلا اگر آبمیوه گیری تکی در خانه دارید دیگر نیازی به غذا سازی که دارای آبمیوه گیری باشد نداریم.

قدرت و توان موتور از ملاک های همه خرید غذاساز قدرت موتور است. که هرچه آن غذا ساز بزرگتر باشد باید موتور آن هم دارای قدرت و توان بیشتری باشد.

مدت ضمانت از دیگر ملاک ها در انتخاب و خرید یک غذا ساز مدت ضمانت آن کالا است که باعث اطمینان روانی خریدار و اینکه تولید کننده حتما می داند که محصولش دارای کیفیتی خوب است که مدت زمان طولانی تری برای ضمانت قرار دارد است.

تکنولوژی عدم روشن شدن در صورتی که قطعات درست جا نیوفتاده باشد.

این باعث می شود تا زمانی که قطعات در جای خود قرار نگرفته باشند دستگاه کار نکند که این امر باعث ایمنی کاربر در برابر خطرات احتمالی می شود و باعث می شود دنده های مختلف دستگاه که درون همدیگر قرار می گیرند ساییده نشوند.
 
 
خرید انواع غذاساز چند کاره جدید
 

داشتن تایمر خاموشی اتوماتیک دستگاه:

در صورتی که دستگاه از زمان معینی بیشتر روشن بماند و در برق باشد این سنسور برق دستگاه را قطع می کند که این امر ضمن صرفه جویی در مصرف برق باعث طولانی شدن عمر دستگاه می شود و از سوختن احتمالی آن وحوادثی که به این دلیل ممکن است برای ما رخ دهد جلوگیری می کند.

تعداد تیغه ها و رنده های همراه دستگاه:

هرچه تعداد تیغه ها و رنده های همراه غذا ساز بیشتر و متنوعتر باشند کارهایی که یک غذا ساز می تواند برایمان انجام دهد بیشتر خواهد بود و این دستگاه می تواند در زمینه های بیشتری در امر آشپزی بما کمک کند.
 
یک غذا ساز چه کارهایی می تواند برای ما انجام دهد.

میکس کردن مواد پخته شده و پوره کردن آنها برای تهیه سوپ و مواد غذایی بیماران و کودکان.

آماده کردن مواد اولیه و خمیر نان و انواع کیک و شیرینی.

چرخ کردن گوشت و تکه تکه کردن آن.

ورقه کردن انواع مواد اولیه مانند سیب زمینی، هویج و غیره

خرد کردن مواد اولیه جهت تهیه یک سالاد به اندازه های دلخواه

انواع برش ها و تکه تکه کردن مواد مختلف اولیه جهت تهیه انواع غذاها.

خرد کردن، پوره کردن و سلیس کردن انواع حبه های مواد اولیه خشک و سفت مانند قهوه، برنج، شکر و انواع ادویه جات مانند دارچین، زردچوبه و زنجبیل.

آماده کردن انواع سس ها مانند سس مایونیز و انواع کره ها مانند کره بادم زمینی.

خرید انواع غذاساز چند کاره جدید

برای یک خرید راحت و مطمئن غذا ساز چند کاره و تک کاره از میان مدل های مختلف تولیدی برندهای معتبر جهانی و ایرانی می توانید به سادگی با مراجعه کردن به سایت فروشگاه اینترنتی فروشکالا https://foroshkala.net بصورت اینترنتی غذا ساز مورد نظر خود را بعد از مطالعه ویژگی های مدل های مختلف و مقایسه آنه با یک دیگر خریداری نمایید. و غذا ساز خود را درب منزل دریافت کنید. در صورت مغایرت با توضیحات ارایه شده و یا هرگونه اشکال تا هفت روز بعد می توانید کالا را عودت دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها