افرادی که سریال دوست و یا به اصطلاح فیلم باز هستند، همیشه به دنبال یک سایت و مرجع خوب برای پیدا کردن و گلچین کردن فیلم و سریال‌ های خود می‌گردند.
کد خبر: ۱۳۵۹۲۷۵
این افراد ترجیح می‌دهند تا وقت خود را در یک سایت بگذرانند تا آن که بخواهند چندین سایت مختلف را برای پیدا کردن یک فیلم باکیفیت جستجو کنند. در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم تا چند مورد از بهترین فیلم و سریال‌ هایی که در سایت فیلیمو وجود دارند را به شما معرفی کنیم.
 
 
معرفی بهترین فیلم و سریال ‌های ایرانی فیلیمو
 

سریال جیران

جیران نام سریال ایرانی است که حدوداً ۵ هفته‌ای از اکران و پخش آن می‌گذرد. این روز‌ها نام این سریال را بسیار می‌شنویم. یک سریال خانوادگی که می‌تواند برای یک ساعت هم که شده است، علاوه بر افزودن بر اطلاعات تاریخی شما، شما را سرگرم نیز بکند. در ادامه این موضوع باید بدانید که محتوا و مضمون این سریال چیست و چگونه می‌تواند برای ما سرگرم‌کننده باشد. در حقیقت سریال جیران روایتگر زندگی عاشقانه ناصرالدین شاه با چهارمین زن خودش یعنی جیران خاتون است.

جیران دختری روستایی‌زاده است که شاه در یکی از شکار‌هایش او را دیده و دل در گرو عشق او می‌بندد. این ماجرا‌ها کمی پس از قتل صدر اعظم ایران، ‌امیر کبیر رخ می‌دهد و همزمان با روایت ماجرا‌های عشقی شاه و ترسیم چهره و روحیات هنرمندانه او، اتفاقات تاریخی که در این دوره از قاجار رخ می‌دهد را نیز بیان می‌کند.

برای تماشای این سریال می‌توانید با خرید اشتراک فیلیمو، هر هفته جمعه صبح به تماشای آن بنشینید. یکی از نکات مهم در خصوص سریال جیران این است که این سریال برای کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال مناسب نمی‌باشد و بهتر است به تماشای این سریال ننشینند.

مجموعه سریالی جوکر

مجموعه طنز دیگری که این روز‌ها نام آن را نیز زیاد می‌شنوید، مجموعه تلویزیونی جوکر است. جوکر در حقیقت یک مجموعه طنز است که در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی احسان علیخانی تولید شد و محوریت بسیار ساده اما خلاقانه‌ای دارد. در این مجموعه که تاکنون ۵ سری از آن تولید شده است، بازیگران مشهوری حضور پیدا کرده‌اند و به مسابقه پرداخته‌اند.
 
 
معرفی بهترین فیلم و سریال ‌های ایرانی فیلیمو
 

اگر بخواهیم ماهیت سریال جوکر را در یک جمله خلاصه کنیم، می‌توانیم بگوییم که این سریال تلاشی است برای نخندیدن. همین تلاش سبب خنده بسیار زیاد مخاطبان و تماشاچیان می‌گردد. در هر سری از این مجموعه، حدوداً ۶ الی ۸ نفر از بازیگران حضور دارند که همگی نیز جز بازیگران مرد هستند. تاکنون از این سریال چیزی حدود ۲۰ قسمت یک ساعته پخش شده است و برای تماشای این قسمت‌ها و همچنین قسمت‌های جدید این سریال می‌توانید به فیلیمو مراجعه کنید.

در وبسایت فیلیمو می‌توانید یک اکانت یک ماهه و یا چند ماهه را به اختیار خودتان خریداری نمایید و از آن برای دیدن فیلم و سریال ‌ها استفاده نمایید.

فیلم‌ های عاشقانه

در میان ۷ هزار و خورده‌ای فیلم و سریال که در فیلیمو وجود دارد، تعداد بسیار زیادی فیلم عاشقانه به چشم می‌خورد. این فیلم ‌ها معمولاً در سبک‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برخی از آن‌ها دارای میزان طنز بیشتر و برخی نیز دارای میزان طنز کمتری هستند. اما آن فاکتوری که در بین همه این فیلم ‌ها مشترک است، روایت‌های عاشقانه تلخ و شیرینی است که سبب می‌شود افراد زیادی با آن‌ها همزاد پنداری کنند.

به طور کلی می‌توانیم بهپگوییم که فیلم ‌های عاشقانه بسیار با کیفیت و خوبی را می‌توانید در فیلیمو پیدا کنید که در دوران تعطیلات عید به تماشای آن‌ها مشغول شوید. فراموش نکنید که این فیلم و سریال‌ ها می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای اوقات فراغت شما باشند. در ادامه به معرفی چند فیلم عاشقانه ایرانی می‌پردازیم که برای شما بتواند مفید بوده و زمان شما را نیز به خوبی سپری کند.

*آزاد به قید شرط

فیلم سینمایی آزاد به قید شرط دارای درون مایه عاشقانه و اجتماعی است. حدوداً ۵ سال از زمانی که این فیلم برای اولین بار اکران شد می‌گذرد، اما همچنان می‌توان گفت که این فیلم یکی از بهترین فیلم ‌های سینمایی عاشقانه است. در این فیلم، فردی به نام کیوان به ۲۰ سال حبس محکوم شده است و پس از حدود ۱۰ سال و به دلیل رفتار خوبی که در زندان داشته است، توانسته تا به قید مشروط آزاد شود.

حالا او هیچگونه رفتار خلاف عرف و قوانینی را از خودش نشان نمی‌دهد، اما آن چیزی که او را آزرده خاطر می‌سازد جامعه لجام گسیخته‌ای است که با آن روبرو شده است و ناچار است تا خودش را با آن وفق دهد.

*می خواهم زنده بمانم

سریال عاشقانه ایرانی بعدی که قرار است معرفی کنیم، فیلم سینمایی می‌خواهم زنده بمانم است. این فیلم در سال ۱۳۹۹ اکران شده است و یکی از جذابیت‌هایی که دارد مربوط به وجود نسخه مخصوص این فیلم برای نابینایان است. این فیلم به کارگردانی شهرام شاه حسینی بوده و بازیگران پر آوازه‌ای نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای اصلی اتفاقات این فیلم نیز مربوط به روایت‌هایی است که در دهه ۶۰ اتفاق افتاده است.

تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود و در صورتی که تماشای آن را برای ایام عید در نظر گرفته‌اید، بهتر است حتماً به این نکته توجه داشته باشید.

جمع‌بندی

فیلم‌ ها و سریال ‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، همگی دارای کیفیت‌های بسیار بالا هم از نظر تصویر و هم از نظر محتوا می‌باشند. برای آن که بتوانید خلاصه‌ای از کلیت ماجرای هر فیلم و سریال را بدانید، کافی است تا به چند خط توضیح کوتاهی که در مورد آن فیلم سینمایی و یا سریال داده شده است، توجه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها