یک منبع آگاه با ذکر جزییاتی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق، از احتمال تلفات انسانی بالای این رژیم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۵۹۹

به گزارش جام جم آنلاین، یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم درباره جزییات حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ ها در اربیل عراق گفت: مجازات صهیونیست‌ها با 10 فروند موشک نقطه‌ زن ایرانی از خانواده موشک‌ های فاتح، ازجمله فاتح 110 انجام شده است.

وی افزود: مرکز محل اصابت موشک‌ها محل اجتماع تعداد قابل توجهی از صهیونیست‌ ها بوده و با توجه به تعداد افراد حاضر در این پایگاه، احتمال تلفات انسانی این رژیم بسیار بالاست.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد که موشک‌ها از منطقه شمال غرب ایران شلیک شده و تمام این موشک‌های قدرتمند به هدف اصابت کرده است. هدف اصلی موشک‌های سپاه از این حمله مقر صهیونیست‌ها بود که با مقرّ نظامی آمریکایی‌‌ها فاصله دارد.

این منبع آگاه درباره چرایی شکل‌دهی به این حمله نیز تصریح کرد: برخی شرارت‌های اخیر صهیونیست‌ها علیه ایران از خاک عراق صورت گرفته است و به همین دلیل سپاه قصد داشت این رژیم را در همان خاک نیز تنبیه کند. قاعدتاً در صورتی که این شرارت‌ها ادامه داشته باشد، دست‌کم در همان سطح و بلکه به میزانی به مراتب بالاتر و از جایی که انتظار آن را ندارند، پاسخ خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها