پیک به‌جای پلتفرم، ایده جدید فروش دارو

فروش اینترنتی دارو زیرذره‌بین

پوست نشان از سلامتی دارد و از باارزش‌ترین دارایی‌های انسان است. با تغییر فصل پوست نیز دچار تغییر می‌شود. با رسیدن بهار با آب‌و‌هوای گرم‌تری مواجه خواهیم شد که نیاز به مراقبت از پوست و مو مخصوص به خود دارد.
کد خبر: ۱۳۵۷۹۹۷
روتین مراقبت از پوست و مو در فصل بهار به روش متخصصان زیبایی
 
 
 
مراقبت از پوست و مو در جهت زیبایی و سلامت، دغدغه همه افراد به ویژه خانم‌ها است. روش‌های گوناگونی جهت محافظت از این دو عنصر در فصل بهار وجود دارد که می‌توان به کار گرفت. شما با انجام مراقبت‌های روزانه، داشتن برنامه دوره‌ای و روتین پوستی، می‌توانید شادابی و سلامت را به دست آورید.

قبل از پایان فصل زمستان و رسیدن به آخر سال، باید در مورد مراقبت از پوست و مو در فصل بهار صحبت کنیم. استفاده از روش‌های مراقبت از پوست و مو، باعث طراوات مو، داشتن پوست سالم و شاداب خواهد شد. پس اگر زیبایی برایتان اهمیت دارد تا انتهای این مطلب با داروخانه آنلاین دارودراگ همراه باشید.

روتین مراقبت از پوست در فصل بهار

مراقبت از پوست و مو در فصل بهار به دلیل گردافشانی و ایجاد آلرژی‌های پوستی نسبت به دیگر ماه‌های سال از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به محیط زندگی و نوع شرایط، عواملی از قبیل آلودگی هوا، اشعه آفتاب، استعمال دخانیات و... می‌تواند سلامت پوست را با مشکل مواجه سازد. انجام یک سری از اقدامات مهم به صورت مداوم باید در دستور کار قرار بگیرد تا اثر بخشی آن را در پوست مشاهده کنیم. روتین پوست برای هر فرد متفاوت است اما به طور کلی کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم تا این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم عبارتند از:

·        شست و شوی صورت

·        روتین پاکسازی پوست و لایه برداری

·        استفاده از تونر

·        آب رسانی و نرم کردن پوست

·        رعایت رژیم غذایی مناسب

·        حفاظت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب
 
 
روتین مراقبت از پوست و مو در فصل بهار به روش متخصصان زیبایی
 

در حال حاضر محصولی با اثر فوری و آنی وجود ندارد. نمی‌توانید تنها با خرید مکمل و مصرف یکبار آن، انتظار تغییرات گسترده را داشته باشید. اما اگر به طور مداوم و روزانه، 1 الی 2 بار و به مدت 6 هفته از روتین پوستی استفاده کنید، شاهد تغییرات و اثر قابل توجه آن می‌شوید.

روش‌های مراقبتی مهم پوست در بهار

با آغاز ماه‌های گرم سال، نه‌‌تنها نوع لباس پوشیدن خود را تغییر می‌دهیم بلکه باید در مراقبت از پوست خود نیز تغییر ایجاد کنیم. در ادامه مطلب با توصیه‌هایی که متخصصان زیبایی برای روتین مراقبت از پوست دارند، آشنا می‌شوید:

·        کرم‌های سبک، جایگزین کرم‌های غلیظ شود

در فصل بهار دمای هوا و رطوبت افزایش پیدا می‌کند. همین امر باعث روغنی و چرب شدن پوست می‌شود. باید از مرطوب کننده‌های سبک‌تر استفاده کنید تا سطح پوستتان چرب نشود. اگر در چنین شرایطی از کرم‌های سنگین استفاده کنید، امکان بسته شدن منافذ پوست و جوش زدن وجود دارد. شما می‌توانید برای حفظ تازگی پوست، از محصولات حاوی ترکیبات آبرسان از جمله اسید هیالورونیک استفاده کنید. کرم آبرسان راکوتن، برای پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط مناسب است. این کرم، حاوی پری بیوتیک است و به سرعت جذب پوست می‌شود. برای کسانی که به دنبال یک آبرسان و ضدجوش حرفه‌ای و تخصصی هستند، مصرف این کرم، مناسب است.
 
 
روتین مراقبت از پوست و مو در فصل بهار به روش متخصصان زیبایی

·        مصرف آنتی اکسیدان

در فصل بهار و تابستان، اشعه‌های فرابنفش قدرت زیادی دارند. بنابراین آنتی اکسیدان بسیار مفید است. بهتر است هر روز صبح، پس از شستن صورت خود، از سرم آنتی اکسیدان استفاده کنید.

·        SPF کرم خود را افزایش دهید

در فصل بهار، نور و تابش بیشتری نسبت به زمستان وجود دارد، بنابراین SPF مهم‌ترین عامل در روتین مراقبت از پوست است. استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF بالا (حداقل 30)، تاثیر اشعه‌های مضر نور آفتاب کاهش می‌دهد و با پیری و سرطان پوست مقابله می‌کند.

·        عدم استفاده بیش از حد از رتینول

اگر چه استفاده از رتینول باعث می‌شود خط‌های صورت و چروک‌های پوست، از بین برود و پوست روشن‌تر شود؛ اما استفاده بیش از حد آن پوست را نسبت به نور خورشید حساس می‌کند. بهتر است در فصل بهار، رتینول را فقط در شب استفاده کنید و در روز تنها کرم ضد آفتاب را به همراه داشته باشید. 

·        استفاده از پاک کننده‌های اسیدی

با گرم شدن هوا، استفاده از پاک کننده‌هایی که اسید کمتری دارند، باعث کنترل عرق و درخشش پوست می‌شود.

·        از لایه بردار غافل نشوید

لایه برداری به ویژه در فصل بهار، ضروری است. 2 بار لایه برداری مرتب در طول هفته، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و باعث درخشندگی پوست می‌شود.
 
 
روتین مراقبت از پوست و مو در فصل بهار به روش متخصصان زیبایی

روش‌های مراقبت از مو و حفظ زیبایی آن در فصل بهار

همان‌طور که فصل زمستان هوا سرد و خشک است، فصل بهار عن هوای شرجی دارد. پس مراقبت از مو در هر فصل متفاوت است. در فصل بهار، به توصیه متخصصان زیبایی کارهای زیر را انجام دهید:

·        کوتاه کردن قسمت‌های آسیب دیده مو

بهترین روش تحریک رشد موها، کوتاهی بسیار ملایم قسمت‌های آسیب دیده (مانند شکستگی و موخوره) در فصل زمستان است. استفاده از وسایل حرارتی برای خشک کردن و فرم دادن موها را هم به حداقل برسانید.

·        شستشوی مناسب

میزان شستشوی مو را متناسب با سن و سالتان تعیین کنید. موهای معمولی روزانه یکبار شستشو نیاز دارد اما موهای چرب را باید بیشتر بشویید. از مواد شیمایی مانند رنگ مو کمتر استفاده شود.

·        استفاده از نرم کننده مو

استفاده از شامپوهای چند منظوره 2در1، علاوه بر تمیزی، باعث درخشندگی و نرمی مو می‌شود و اشعه‌های مضر UV را کاهش می‌دهد.

مکمل‌های مراقبت از پوست و مو را فراموش نکنید

مکمل‌های زیادی برای سلامت پوست و مو وجود دارد، از جمله آن‌ها می‌توان به ویتامین A و کلسیم اشاره کرد که باعث کاهش احتمال ابتلا به سرطان پوست می‌شوند. ویتامین C هم به کلاژن سازی و درمان زخم‌هایی مثل زایمان کمک می‌کند. روغن ماهی و روغن دانه کتان با داشتن امگا 3 به رطوبت رسانی سلول‌های مرده پوست سر کمک می‌کنند. برای خرید انواع مکمل به صورت اینترنتی کافی‌ست وارد سایت داروخانه آنلاین دارودراگ شده و سفارش خود را ثبت کنید. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها