تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیستم لیگ برتر برابر نساجی مازندران متوقف شد تا بعد از ۶ برد متوالی، در رسیدن به پیروزی ناکام بماند.
کد خبر: ۱۳۵۶۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران امروز دوشنبه در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال میهمان نساجی مازندران بود که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این بازی که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد (به عنوان ورزشگاه خانگی تیم نساجی) آغاز شد، تلاش دو تیم ثمری برای گلزنی نداشت تا استقلال بعد از ۶ برد متوالی، از رسیدن به پیروزی بازبماند؛ با این حال همچنان با ۴۸ امتیاز صدرنشین جدول بوده و تنها تیم بدون باخت لیگ تا اینجای کار است.

ترکیب استقلال و نساجی؛ بازگشت مجیدی به سه دفاع

تیم استقلال در این بازی با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (۹۶ - ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده (۸۳ - آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد (۵۵ - عزیز بک آمانوف) به میدان رفت. فرهاد مجیدی در غیاب مرادمند و یزدانی، عارف غلامی را به خط دفاع اضافه کرد و با سیستم سه دفاعه بازی کرد.

تیم نساجی هم با هدایت ساکت الهامی با ترکیب علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم زاده (۵۶- مهرداد عبدی؛ ۸۲ - حسین زامران)، مسعود شجاعی و کریم اسلامی (۷۴ - صابر حردانی) بازی را آغاز کرد.

نیمه نخست؛ جذاب و بدون گل

این مسابقه از همان دقایق ابتدایی، جذاب و تماشایی آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی روی دروازه‌ها ایجاد کردند. در دقیقه ۵ ضربه سر «رودی ژستد» توسط علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی دفع شد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

یک دقیقه بعد نوبت به جعفر سلمانی مدافع استقلال رسید که به سمت دروازه نساجی شوت بزند ولی ضربه او هم به تیرک عمودی برخورد کرد.

نساجی با هدایت ساکت الهامی بازی هجومی را در دستور کار داشت و در دقیقه ۱۵ شوت حامد شیری با دخالت سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با اختلاف کم از بالای دروازه به کرنر رفت. ایوب کلانتری هم در دقیقه ۱۷ با همین روش قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که ضربه او راهی به دروازه نیافت و اوت شد.

نیمه دوم؛ بازی هجومی و بی ثمر استقلال

در نیمه دوم و با گذشت زمان بازی، از قدرت هجومی تیم نساجی کمتر شد و استقلال مالکیت توپ و زمین را بیشتر برای خود کرد.

در این نیمه هم علیرضا حقیقی ستاره تیم نساجی بود و با مهار چند فرصت دیگر، اجازه گلزنی به استقلال نداد.

در دقیقه ۵۴، حقیقی ضربه سر ژستد را روی خط دروازه نساجی مهار کرد. در دقیقه ۶۹ هم دروازه بان نساجی ضربه زمینی آمانوف را به کرنر فرستاد.

فرهاد مجیدی برای رسیدن به گل در نیمه دوم ابتدا «عزیز بک آمانوف» را به جای ژستد و بعد از آن ارسلان مطهری را به جای صالح حردانی به زمین فرستاد.

در دقیقه ۸۳ هم امیرحسین حسین زاده جایش را به آرمان رمضانی داد تا استقلال با تمام قوا به دروازه حریف حمله کند.

نساجی در نیمه دوم بیشتر به ضد حملات دلخوش بود و نتوانست همانند نیمه اول کار خاصی انجام بدهد تا بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل تمام شود. نساجی با این تساوی، ۲۳ امتیازی شد.

اخطاری‌های مسابقه

علی صفایی داور این مسابقه به متین کریم زاده و مسعود شجاعی از نساجی کارت زرد نشان داد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها