ناصرالدین‌شاه قاجار به‌خاطر چشمان درشت و چهره زیبای سوگلی خود، خدیجه خانم تجریشی، وی را «جیران» نام نهاد. این داستان و روایت عاشقانه و چالش‌برانگیز را حسن فتحی به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۱۳۵۵۴۴۸
 
خرید و دانلود قسمت سوم سریال جیران + کیفیت 720 و 1080
 
 
عاشقانه‌ای جذاب و پرحاشیه از کارگردان سریال‌هایی چون «شهرزاد»، «مدار صفر درجه» و «میوه ممنوعه» و هنرنمایی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون نظیر بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل، مریلا زارعی، امیر جعفری و امیرحسین فتحی.
 
کارگردان سریال «جیران»:

حسن فتحی بعد از تجربه موفقیت‌آمیز سریال «شهرزاد» و بعد از تمام شدن فیلم سینمایی مست عشق (اثری درباره مولانا و شمس) که از بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای در آن استفاده کرده بود در جدیدترین اثر خود که برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود که به زندگی ناصرالدین‌شاه و اتفاقات بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد.
 
خرید و دانلود قسمت سوم سریال جیران + کیفیت 720 و 1080

فتحی پیش‌تر سریال موفق «شهرزاد» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده بود. ماجرای این سریال در سال ۱۳۳۲ جریان دارد و یک درام تاریخی و عاشقانه است که بازیگران توانمندی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال شهرزاد هم‌زمان در آلمان و آمریکا نیز پخش شد و یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی بود. همچنین موسیقی شنیدنی این سریال توسط محسن چاووشی خوانده شده که بسیار موردعلاقه و توجه مخاطب قرار گرفت.

علاوه بر «شهرزاد» سریال‌های موفق و خاطره انگیزی چون «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «روشن‌تر از خاموشی»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه» و «زمانه» را برای سیمای ملی تولید کرده بود که هرکدام در زمان خود از پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیون محسوب می‌شدند.

بیشتر بخوانید: زندگینامه جواد عزتی

این موضوع باعث شده تا او شناخت بسیار مناسبی از انتظارات مخاطبان ایرانی به دست آورده و استاد پیداکردن رگ خواب آنان و ساخت آثار ملودرام و عاشقانه جذاب لقب بگیرد.

فتحی برای اثر جدیدش برهه تاریخی جذابی از تاریخ معاصر ایران را انتخاب کرده که جذابیت بیشتری به این سریال داده است. داستان سریال دربارة عشق ناصرالدین‌شاه به یکی از زنان حرم‌سرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب‌سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین‌بار برای فراگرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین‌شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

باید خاطرنشان کرد که این سریال دارای منبع تاریخی است و وقایع موجود در آن همگی بر اساس واقعیات نگاشته شده.
 
بازیگران سریال «جیران»:
 
خرید و دانلود قسمت سوم سریال جیران + کیفیت 720 و 1080

پریناز ایزدیار در سریال «جیران» ایفاگر نقش جیران سوگلی ناصرالدین‌شاه است، او که با بازی در فیلم «ابد و یک روز» به شهرت رسید، با بازی در سریال «شهرزاد» با حسن فتحی همکاری کرده و در آن مجموعه حضوری موفق و خاطره‌انگیز داشته است.

بهرام رادان در سریال جیران تجربه جدیدی را در نقش ناصرالدین شاه قاجار کسب می‌کند، پیش از او افرادی چون عزت الله انتظامی در فیلم «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، سعید شیخ زاده در سریال«سالهای مشروطه»، ایرج راد در سریال «امیرکبیر» و همزمان با او حسن معجونی در سریال شبکه نمایش خانگی «آهوی من مارال» ایفاگر نقش ناصرالدین‌شاه قاجار بوده‌اند، حال باید دید بهرام رادان با کارنامه درخشان خود چگونه این نقش را جلوی دوربین حسن فتحی ایفا خواهد کرد.

امیر جعفری که قبل‌تر در فیلم و سریال‌های «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «میوه ممنوعه»، «شهرزاد 2» و «شهرزاد 3» با حسن فتحی همکاری داشته است این بار نیز در آخرین سریال او در نقش میرزا آقاخان نوری حضور دارد.

مریلا زارعی برنده سه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر در این سریال نقش مادر ناصرالدین‌شاه، یعنی مهدعلیا را بازی می‌کند.

مهدی پاکدل بازیگر سرشناس دیگری است که در سریال جیران در نقش سلمان بازی خواهد کرد، او قبل‌تر در دو سریال پرمخاطب «ستایش» و «هم‌گناه» بازی کرده است.
 
 
خرید و دانلود قسمت سوم سریال جیران + کیفیت 720 و 1080

امیرحسین فتحی در سریال «جیران» به‌عنوان یکی از چهره‌های جدید حضور دارد و ایفاگر نقش سیاوش است، او قبل‌تر با سریال «شهرزاد» شناخته شد و در آن سریال بازی خوبی از او شاهد بودیم.

دیگر بازیگر این سریال، غزل شاکری است که چهارمین تجربه بازی در یک سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند و او اخیراً در سریال «خاتون» نیز هنرنمایی کرده است.

رعنا آزادی‌ور در سریال جیران نقش تاج‌الدوله، همسر دوم ناصرالدین‌شاه را بازی خواهد کرد. او این روزها با بازی در سریال «زخم کاری» مورد تحسین منتقدین و مخاطبان قرار گرفته است.

از دیگر بازیگران این اثر می‌توان از بابک حمیدیان در نقش ملیجک، ستاره پسیانی در نقش نقره، مرتضی اسماعیل کاشی در نقش خواجه روشن، الهام نامی در نقش شکوه السلطنه، فاطمه مسعودی فر در نقش سارای گرجی، گلاره عباسی، پاشا جمالی، رؤیا تیموریان، کتانه افشاری‌نژاد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، ستایش دهقان، اشکان هورسان، نوید گودرزی، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و هومن برق‌نورد نام برد. البته در کنار این افراد، قرار است بازیگران دیگری هم حضور داشته باشند که همین مورد جذابیت داستان را بیشتر کرده است.
در این میان امیر جعفری، امیرحسین فتحی، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، الهام نامی، پاشا جمالی، غزل شاکری، نهال دشتی و هومن برق‌نورد در سریال شهرزاد نیز حضور داشتند.
 
زمان انتشار سریال «جیران»:

به گفته عوامل تولید و سازندگان این سریال، «جیران» در تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
 
خلاصه داستان سریال «جیران»:
 
خرید و دانلود قسمت سوم سریال جیران + کیفیت 720 و 1080

سریال «جیران» دررابطه‌با زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار است. این اثر دررابطه‌با دوران پس از مرگ امیرکبیر و اتفاقاتی می‌باشد که بر شاه قاجار گذشته است. البته باید خاطرنشان کرد که این سریال دارای منبع تاریخی است و وقایع موجود در آن همگی بر اساس واقعیات نگاشته شده. به‌طورکلی سریال «جیران» دررابطه‌با عشق ناصرالدین‌شاه قاجار به یکی از زنان حرم‌سرایش به نام جیران است. جیران در واقع نام خدیجه خانم تجریشی یا همان فروغ السلطنه است. او نخستین سوگلی ناصرالدین‌شاه بود و ابتدا برای یادگیری رقص به دربار ناصرالدین‌شاه راه پیدا کرده بود. اما پادشاه در همان نگاه اول عاشق وی شده و به سبب چشم‌های درشتی که داشته، نام جیران را بر روی او گذشته است. او از لحاظ ظاهر و رفتار با تمام زنان حرم‌سرا متفاوت بوده و میل زیادی به سوارکاری و شکار داشته است. طبق روایات او در حین شکار کفش و لباس مردانه می‌پوشیده و دارای مهارت بالایی بوده است. این موضوع سبب شده تا این سریال از حیث ماهیت و تا حدی به سریال حریم سلطان شبیه باشد.
 
دانلود و خرید قانونی قسمت اول سریال «جیران»:
 
 
خرید و دانلود قسمت سوم سریال جیران + کیفیت 720 و 1080

دانلود قسمت اول سریال «جیران»:

بلافاصله پس از پخش سریال «جیران»، شما می‌توانید از طریق سلام سینما به‌راحتی و با چند کلیک این سریال جذاب را به‌صورت قانونی و با کیفیت بسیار بالا و البته با مصرف اینترنت نیم‌بها دانلود کنید و به تماشای آن بنشینید.

اگر بخواهید بیش از یکبار این سریال را ببینید که مطمئن باشید حتماً همین‌گونه خواهد بود، بهتر است به‌جای تماشای آنلاین که ممکن است در میانه پخش به علت کند شدن سرعت اینترنت، متوقف شده و یا کیفیت پخش آن تغییر کند، آن را به‌صورت قانونی از طریق سلام سینما دانلود کنید و هرچند بار که می‌خواهید به تماشایش بنشینید.
 
خرید قسمت اول سریال «جیران»:

یکی از مهم‌ترین نکات در دانلود قانونی و خرید سریال «جیران» در سلام سینما این است که شما می‌توانید از میان کیفیت‌های مختلف بسته به حجم مصرفی موردنظر، از 480P تا کیفیت بسیار بالای bluray کیفیت موردنظر خود را انتخاب کرده و بعد از آن به درگاه پرداخت معتبر وصل خواهید شد.

نکته مهم دیگر این است که کیفیت‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی هم دارند؛ بنابراین تمامی موارد و سلایق مخاطبان ارجمند را «سلام سینما» مدنظر دارد و با احترام به آن سلایق، همه را پوشش می‌دهد.
 
دانلود رایگان و یا دانلود قانونی:

شاید بعضی از سایت‌ها دانلود رایگان سریال «جیران» را پس از انتشار در دسترس مخاطب قرار بدهند، اما شما با خرید نسخه اصلی و دانلود قانونی محصولات فرهنگی کشورمان از طریق سلام سینما ضمن حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان می‌توانید به پیشرفت صنعت تولید فیلم و سریال کشور کمک کرده و باعث پیشرفت و اعتلای سینمای کشور شوید. علاوه‌برآن دانلود قانونی «سریال جیران» از طریق سلام سینما باعث کاهش مصرف اینترنت شده و به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

دانلود قانونی سریال «جیران» از سلام سینما بسیار راحت است، تنها کافی است سایت سلام سینما را در صفحه مرورگر خود بازکرده و به صفحه اختصاصی سریال جیران و یا بخش دانلودها بروید. از هر دو شیوه، یعنی بخش دانلودها و یا بازکردن صفحه اختصاصی سریال «جیران» گزینه دانلود سریال را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی آن با مصرف اینترنت نیم‌بها می‌توانید آن را دانلود نمایید.

شما می‌توانید علاوه بر دانلود قانونی و تماشای این سریال در صفحه اختصاصی سریال «جیران»، خلاصه داستان، حواشی و آخرین اخبار مربوط به سریال، عوامل تولید و بازیگران آن را نیز مطالعه کنید.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها