اگر فرد پرمشغله ای هستید که وقت اضافی برای خرید انواع مواد غذایی و آشامیدنی از مغازه ندارید، «سوپرمارکت آنلاین اسنپ» بهترین راه ممکن است برای شماست.
کد خبر: ۱۳۵۴۸۶۷
سوپرمارکت آنلاین
 
اگر فرد پرمشغله ای هستید که وقت اضافی برای خرید انواع مواد غذایی و آشامیدنی از مغازه ندارید، «سوپرمارکت آنلاین اسنپ» بهترین راه ممکن است برای شماست. خرید آنلاین مواد غذایی راهی عالی برای تهیه خوراکی روزانه بدون دردسر رفتن به فروشگاه مواد غذایی است. همه ما این تجربه را داریم که برای خرید اقلام متفاوت باید به چند مغازه مختلف برویم و این امکان را نداریم که از یک فروشگاه واحد همه مواد غذایی و آشامیدنی خود را تهیه کنیم. به همین دلیل، خرید اینترنتی سوپرمارکت از سوپراپلیکیشن اسنپ به غیر صرفه جویی در زمان، می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد.

خرید مواد غذایی و آشامیدنی در هر زمان و هر مکان

با خرید آنلاین مواد غذایی، انعطاف پذیری برای سفارش در هر زمانی از روز وجود دارد. چه اوایل صبح یا نیمه شب باشد، این امکان را دارید در هر زمانی که برایتان مناسب است، خریدهای روزانه خود را انجام دهید. همچنین، با اتصال به اینترنت و وارد شدن به سوپراپ اسنپ، می‌توانید از هر مکانی (در مترو، اتوبوس و حتی خودروی شهری) سفارش خود را ثبت کنید.

حتی در خریدهای مربوط به هایپراستار این امکان را دارید تا زمان سفارش خودتان را تعیین کنید. همچنین اسنپ مارکت شبیه به یک فروشگاه اینترنتی محلی است، به این معنا که می‌توانید از نزدیک‌ترین سوپرمارکت به محل زندگی خود، مواد غذایی مورد نیازتان را خریداری کنید. اسنپ همچنین خرید سوپرمارکتی شما را در کمتر 30 دقیقه ارسال می‌کند.

صرفه جویی در هزینه و زمان با سوپرمارکت آنلاین اسنپ

سوپرمارکت اسنپ
 
وقتی از سوپرمارکت آنلاین اسنپ خرید می‌کنید، به راحتی می‌توانید قیمت مواد غذایی و آشامیدنی را مشاهده کنید. سفارش آنلاین سوپرمارکت به شما این امکان را می‌دهند تا قیمت‌ها را در فروشگاه‌های مواد غذایی مختلف به صورت آنلاین مقایسه کنید. با این کار می‌توانید بدون آنکه نیاز باشد از به چندین فروشگاه بروید و در مورد قیمت‌ها سؤال کنید، قیمت همه محصولات را از یک فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید.

طبق آمار، هر فرد به طور متوسط ​​1.6 بار در هفته به سوپر مارکت می‌رود و 43 دقیقه را صرف خرید از فروشگاه می‌کند. همچنین زمان بیشتری برای رانندگی به فروشگاه و بازگشت به خانه نیاز است. با سوپرمارکت اینترنتی و تحویل آن در منزل می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. زمان با ارزش‌ترین چیزی است که ما داریم و همیشه باید در اولویت امور زندگی ما قرار بگیرد.

عدم حضور در محیط‌های شلوغ و صف ایستادن

وقتی وارد یک سوپرمارکت مملوء از مردم و چرخ دستی‌های خرید می‌شوید، شلوغی و عدم راحتی در انتخاب محصولات می‌تواند چالش برانگیز باشد. همه ما دوست داریم در زمان خرید آرامش داشته باشیم و با خیال راحت، محصولات مورد نظرمان را انتخاب کنیم. در خرید حضوری مسئله داخل صف ایستادن هم وجود دارد که گاهی اوقات خسته کننده و بسیار اعصاب خرد کن می‌شود.

با سوپرمارکت آنلاین اسنپ، این مسائل به هیچ وجه مطرح نیست. شما تنها فردی هستید که در فروشگاه هستید و می‌توانید قبل از تصمیم گیری برای خرید، به همان اندازه که نیاز دارید، زمان بگذارید و مواد غذایی و آشامیدنی خود را مرور کنید. با خرید آنلاین سوپرمارکتی می‌توانید با حوصله هر محصول و ماده غذایی را از فروشگاه‌های مختلف جستجو کنید.

تخفیف‌های هیجان انگیز در خرید اینترنتی سوپرمارکت

وقتی از سوپرمارکت آنلاین اسنپ خرید می‌کنید، تخفیف‌های خوبی انتظار شما را می‌کشند. هر فروشگاه ممکن است بسته به شرایط خود، روی محصولاتش تخفیف اعمال کند تا خریداران آنلاین را به ثبت سفارش ترغیب کند. اما سوپراپ اسنپ با «پلتفرم اسنپ کلاب» این امکان را به شما داده است تا برای خریدهای خود، تخفیف دریافت کنید.

تخفیف‌های اسنپ دارای تاریخ هستند و باید در بازه زمانی خود استفاده شوند. برای مثال، وقتی مواد غذایی و آشامیدنی خود را از هایپراستار تهیه می‌کنید، در کنار تحفیف‌هایی که هایپراستار برای شما در نظر گرفته است، از تخفیف‌های اسنپ نیز می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود استفاده کنید. درحقیقت، هر چقدر بیشتر خرید کنید، اسنپ به شما تخفیف بیشتری می‌دهد و امتیازهایتان در اسنپ کلاب نیز افزایش پیدا می‌کند.

سفارش آنلاین سوپرمارکت با استفاده از تاریخچه خرید

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین مواد غذایی و آشامیدنی، امکان استفاده از تاریخچه خرید برای انجام خریدهای تکراری است. اسنپ مارکت تاریخچه سفارش شما را در سیستم خود نگه می‌دارند، بنابراین می‌توانید برای سفارش دوباره اقلامی که قبلاً خریداری کردید از این ویژگی استفاده کنید.

ما اغلب اقلام مشابهی را خریداری می‌کنیم، بنابراین ویژگی تاریخچه خرید به شما در این امر کمک زیادی می‌کند. پس دیگر نیازی نیست برای سفارش‌های تکراری، زمان زیادی را صرف کنید. از ابتدا می‌توانید یک لیست خرید بسازید تا در زمان خود صرفه جویی کنید و هر بار محصولاتی که نیاز دارید را سفارش دهید.

امکان کنترل بودجه در خرید آنلاین مواد غذایی

وقتی از سوپرمارکت آنلاین خرید می‌کنید، این امکان را دارید که مقدار مبلغ پرداختی خود را کنترل کنید. این مهم به شما کمک می‌کند تا بتوانید بودجه خود را مدیریت کرده و هر بار به اندازه مورد نیاز خود خرید کنید. حتی با قابلیت «سرویس اعتباری اسنپ» می‌توانید مبلغ سفارش‌های خود را در پایان ماه پرداخت کنید و از طریق بر بودجه کنترل داشته باشید.
وقتی به صورت فیزیکی در فروشگاه مواد غذایی هستید، با دیدن محصولات مختلف ممکن است وسوسه شوید و آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید. اما در سوپرمارکت آنلاین اسنپ شما می‌توانید بودجه مشخصی را برای مواد غذایی کنار بگذارید و و از غافلگیر شدن در هنگام پرداخت مبلغ جلوگیری کنید.

همین امروز سوپراپ اسنپ را روی گوشیت نصب کن!

خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ به ویژه در دوران همه گیری کرونا یک موهبت محسوب می‌شود. شما دیگر نیازی نیست زمان زیادی را در فروشگاه‌های مختلف مواد غذایی تلف کنید و خطر ابتلا به کووید-19 را به جان بخرید. علاوه بر ایمنی و تحویل سریع، سوپرمارکت اینترنتی اسنپ توانسته بهترین پشتیبانی آنلاین را ارائه دهد. تیم پشتیبانی در هر زمان پاسخگوی نیازهای و پرسش‌های شما هستند. هدف نهایی اسنپ، ارائه بهترین تجربه خرید سوپرمارکتی برای مردم جهت راحتی هر چه بیشتر زندگی است.
 

https://snapp.ir/online-supermarket-grocery/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها