شهر استانبول، خود به‌تنهایی می‌تواند دلیلی برای سفر به کشور خوش نقش‌ونگار ترکیه باشد. علاوه‌بر موقعیت جغرافی آن، که مجاور تنگه بسفر و دریای مرمره است، اماکن محبوب این شهر هرساله عده زیادی را به سمت خود می‌کشاند.
کد خبر: ۱۳۵۴۵۲۷
هتل‌های نزدیک کاخ توپکاپی
 
به‌طوری که اگر مدتی پیش از زمان موردنظر خود برای سفر اقدام ننمایید، ممکن است نتوانید بلیط تهران استانبول را به‌موقع تهیه کنید.

اماکن دیدنی آن که آویخته با هنر و فرهنگی دیرینه است، به‌طور ویژه‌ای خودنمایی کرده و شهر استانبول را به یکی از بزرگترین مراکز گردشگری تبدیل کرده است. قابل پیش‌بینی است که بلیط استانبول اغلب با هدف گشت وگذارهای بی‌وقفه و سراسر اشتیاق تهیه می‌شود که آشنایی با اماکن تاریخی بسیاری را همراه خواهد داشت.

بهره‌مندی از اجناس مرغوب با قیمتهای مناسب نیز از دیگر اهدافی است که آمار رزرو بلیط استانبول خصوصا بلیط تهران استانبول را افزایش می‌دهد. اگر سری به بازارهای ترکیه بزنید همواره تعداد زیادی از توریستها و گردشگران را درحال مغازه‌گردی و خرید انواع لباس خواهید یافت.

کاخ زیبای توپکاپی، یکی از جاهای مورد علاقه گردشگران و مسافران است. قصری سوار بر مکانی تپه مانند که می‌توان آن را به جزیره کوچکی تشبیه کرد. این مکان محبوب تاریخی، در طول سالهای 1466 تا 1478 به‌دست سلطان محمد دوم بنا شده‌است.

بجز نمای بینظیر بیرونی و فضای جالب توجه داخل کاخ، طبیعت اطراف آن نیز مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد. قصر توپکاپی، از سمت جنوب به دریای مرمره و از جانب شمال شرقی به تنگه بسفر گسترده می‌شود. همچنین چشم‌انداز ناحیه شمالی این بنا، شاخ طلایی استانبول است. شاخ طلایی نام ناحیه‌ای دیدنی است که علت نامگذاری آن طلایی رنگ شدن خلیج به‌مدت چند دقیقه هنگام غروب خورشید است.

هتل توپکاپی

هتل توپکاپی، هتلی سه ستاره واقع در محدوده توپکاپی است. اگر از مرحله رزرو بلیط استانبول گذشته‌اید و درپی ایجاد شرایطی مناسب برای اقامت خود هستید، این هتل می‌تواند گزینه خوبی برای اقامتتان باشد.
 
هتل‌های نزدیک کاخ توپکاپی

با تجربه هر سفری هرچند کوچک به این نکته پی میبرید که دسترسی‌ها نقش مهمی را در کیفیت سفر و آسوده گذراندن آن ایفا می‌کنند.

میدان تکسیم از مکان‌های مهم استانبول محسوب می‌شود که موجب دسترسی آسان به نقاط مختلف است. راحتی رسیدن از هتل توپکاپی به این میدان، از مزایای مورد توجه است. به این شکل که فاصله هتل تا اولین ایستگاه تراموا حدود 100 متر است. و نیز با طی 600 متر مسافت از این هتل می‌توانید به ایستگاه متروی فاتح برسید.

اگر بخواهید از امکانات داخلی هتل اطلاعاتی کسب کنید، باید گفت که با وجود سه ستاره بودن آن، با خدمات خوب و درشانی روبه‌رو خواهید شد. برای مثال این هتل دارای رستوران و بار اختصاصی است که لازم نباشد برای صرف غذا و نوشیدن نوشیدنی از محیط هتل خارج شوید.

منطقه محبوب سلطان احمد

محله دیگری به‌نام محله سلطان احمد در استانبول وجود دارد که در نزدیکی اماکن تاریخی و جاهای دیدنی زیادی از جمله عمارت توپکاپی قرار گرفته است. هتل‌ها و اماکن اقامتی که در این منطقه واقع گشته‌اند، این امکان را به شما می‌دهند که به راحتی و با صرف زمان هرچه کم‌تر، خود را به مکان مورد نظر برسانید. درواقع می‌توان گفت بیشتر دیدنی‌های استانبول در اینجا خلاصه شده‌اند.

با انتخاب هتل‌های این ناحیه، بجز کاخ توپکاپی، در مجاورت اماکنی دیگر نظیر مساجد ایاصوفیه و آبی و بازار بزرگ استانبول نیز قرار خواهید داشت. نزدیک بودن به مراکز خرید و بازارها از مواردی است که به‌طور کلی در هر مسافرتی اهمیت قابل توجهی دارد.

قرار گرفتن در مجاورت بازار استانبول این امکان را به شما می‌دهد که خریدهای مد نظر خود را به سادگی تهیه کنید و یا در اوقات بی‌کاری به بازارگردی و بالا و پایین کردن مغازهها بپردازید. هرچند که اگر از علاقه‌مندان تاریخ و فرهنگ باشید، در شهر استانبول بی‌کار نخواهید شد. چراکه اگر حتی برنامه فشرده‌ای برای بازدید از اماکن مختلف و وقت گذراندن در رستورانها و جاهای تفریحی با چشم‌اندازهای زیبا بچینید، باز هم جاهایی نرفته باقی می‌ماند.
 
هتل‌های نزدیک کاخ توپکاپی

هتل‌های سلطان احمد

منطقه سلطان احمد، با بافتی قدیمی، تجربه زندگی سنتی در استانبول را به شما هدیه می‌دهد. ازاین بابت برای اقامت‌های خانوادگی بسیار مناسب خواهد بود.

با آگاهی از تعداد محدودی از هتل‌های این منطقه می‌توانید با ذهنی بازتر برای انتخاب محل اقامت خود اقدام نمایید.

هتل دوسودوسی

هتل دوسودوسی یکی از هتلهای نزدیک به کاخ توپکاپی است که علاوه‌بر این کاخ، در فاصله کمی از اماکن مهم دیگر نیز قرار گرفته است.
این هتل دارای تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز است. از امکانات داخلی اتاق‌ها گرفته تا سالن ورزشی، سونا و حمام ترکی، مرکز اسپا و ماساژ و محوطه تفریحی برای کودکان.

هتل کافکاس

هتل متفاوت و جذاب کافکاس از گزینه‌هایی است که برای تجربه اقامتی خانگی، می‌توانید بعد از گرفتن بلیط تهران استانبول و پرواز مستقیم، خود را یک راست به آن برسانید. محیط این هتل طوری تعبیه شده است که انگار افرادی در خانه خودتان درحال حدمت‌رسانی به شما هستند! کادر خوش‌برخوردی که همراه صمیمیت زیاد، با روش اصیل ترکی به پذیرایی از شما می‌پردازند.

طبیعتا هتل‌های بسیار دیگری هستند که با کسب اطلاعاتی پیرامون آنها حتما تصمیم درست و متناسب شرایط خود را برای اقامتی باکبفیت می‌گیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها