نگاهی به سریال تلویزیونی «مامور انتقال»

محموله‌های مهم در دست مامور منزوی

اولین قسمت از فصل دوم سریال اپیزودیک «مامور انتقال» به کارگردانی اریک ولت شنبه 23 بهمن ماه ساعت 23 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
کد خبر: ۱۳۵۴۲۰۶

به گزارش جام‌جم، سریال «مامور انتقال» تولید سال 2014 کانادا در ژانر حادثه ای – جنایی است و هنرمندانی همچون کریس وانس، فرانکوز برلیند، چارلی هانبر و... در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.
فصل دوم «مامور انتقال» در 7قسمت 45 دقیقه ای تهیه و تولید شده است و داستان آن روایت ماموریت های کاری شخصی به نام " فرانک" است که در هر اپیزود باید ماموریت مهمی را انجام دهد.
مخاطبان در این فصل خواهند دید: "تی ان" در شیکاگو بالای یک رستوران کار می کند ولی به کار تهیه سلاح های کشتار شیمیایی مشغول است و "پم "مامور "اف بی آی" از فرانک مارتین می خواهد که خودش را به جای فرد تروریستی به نام "بلیک" که به دنبال خرید این سلاح است جا بزند و وارد تشکلیلات" تی ان" شود . فرانک با کمک دوستانش و جعل پاسپورت از فرودگاه به جای" بلیک" با فردی که "تی ان" به دنبال" بلیک "فرستاده همراه می شود ولی وقتی متوجه می شود که ...
سریال تامینی «مامور انتقال» از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما تماشایی و تکرار آن ساعت 11 و 19 خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها