زنی كه با دختر چهار‌ساله‌اش هفت شبانه‌روز در خانه وحشت گرفتار بود، شناسایی و در جریان تحقیقات، ابعاد جدیدی از پرونده را فاش كرد.
کد خبر: ۱۳۵۳۹۳۲

دو هفته از دستگیری سعید عامل جنایت خانه وحشت و خواهرش، همچنین آزادی دو دختر از آنجا در حالی می‌گذرد كه دو روز پیش زن جوانی كه پیش از این در اسارتگاه او اسیر بود، شناسایی شد.

زن جوان در تحقیقات درباره هفت شبانه‌روز اسارتش در آن خانه گفت: «با دختر چهارساله‌ام برای دیدن یكی از دوستانم از شاهرود به تهران آمدیم اما او خانه نبود، آخر شب به اتوبوس نرسیدیم كه به شهرمان بازگردیم. از طرفی مدارك هویتی‌ام را در خانه جا گذاشته بودم و نمی‌توانستم شب را تا صبح در مهمانپذیر بمانم، چون بدون مدارك پذیرش نمی‌كردند. در میدان راه‌آهن بودیم كه مردی سمت‌مان آمد و خودش را مامور معرفی كرد. فهمید ماجرا از چه قرار است. گفت با خواهرش زندگی می‌كند و می‌توانیم شب را در خانه آنها صبح كنیم. شب خانه‌شان ماندیم و روز بعد خواستیم برویم كه مرا مورد آزار جنسی قرار داد و مثل دو دختر دیگر از من فیلم سیاه و سیاسی با گوشی طلایی‌رنگ خودش گرفت و تهدید به انتشار آن ‌كرد. هفت روز در خانه وحشت بودم. هرروز از او كتك می‌خوردم. تهدیدم می‌كرد اگر سر و صدا كنم و فكر فرار به سرم بزند، اول دخترم و بعد مرا به قتل می‌رساند.»

زن نجات‌یافته ادامه داد: «خواهرش با كارت‌های بانكی‌ام از فروشگاه محله‌شان خرید می‌كرد. اگر شوهرم و ماموران به این خانه نمی‌آمدند، ممكن بود من و بچه‌ام هم كشته شویم. آنها كه آمدند، خواهر سعید تهدیدم كرد كه آرام با بچه‌ام بیرون بروم و اگر حرفی از اتفاقاتی که در خانه‌شان افتاده بزنم، سعید سراغم می‌آید و من و بچه‌ام را به قتل می‌رساند. از ترسم سكوت كردم و به دروغ گفتم اینجا خانه دوستم بوده و بعد با شوهرم به شهرستان بازگشتم. اما مدام چهره آن دو دختر مقابل چشمانم بود و نمی‌دانستم زنده مانده‌اند یا نه، چند روز پیش که در روزنامه‌ها خبر دستگیری سعید را خواندم، فهمیدم آن دو دختر زنده‌اند و خیالم راحت شد.»

این در حالی بود كه با دستور قضایی سعید و خواهرش در مواجهه حضوری با یكدیگر قرار گرفتند، خواهر متهم اعلام كرد برادرش سعید با پیچ‌گوشتی دختر فراری را به قتل رسانده و به دروغ می‌گوید یكی از دو دختر نجات‌ یافته او را كشته است اما سعید همچنان منكر جنایت است.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: «با توجه به گفته‌های این زن و دو دختر نجات‌یافته، سعید با گوشی طلایی‌ رنگ از آنها فیلم سیاه و سیاسی تهیه كرده كه این گوشی هنوز پیدا نشده و ماموران در تلاش برای یافتن آن و افشای دیگر ابعاد پرونده هستند.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها