رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد

کشف ۱ میلیارد تومانی مکمل‌ های بدنسازی قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱ میلیارد تومانی مکمل‌های داروهای بدنسازی قاچاق از یک واحد مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۸۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 22هزار و 299 عدد انواع مکمل داروهای بدنسازی قاچاق در یک واحد مسکونی به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اواخر هفته گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس از دپوی مقادیر زیادی مکمل و داروهای بدن سازی قاچاق در یک واحد مسکونی در حوالی میدان شکوفه مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه صحت این خبر تایید شد، تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران پس از هماهنگی های قضائی به نشانی اعلامی اعزام و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت های پلیسی موفق شدند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: در بازرسی از این واحد مسکونی 22 هزارو 299 عدد انواع مکمل قرص و آمپول های غیرمجاز قاچاق کشف و کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 10میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها