رئیس شورای شهر بوشهر از افزایش تعاملات شورا و شهرداری با ارگانهای نظامی در جهت توسعه شهر خبر داد .
کد خبر: ۱۳۵۳۵۶۸

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،جعفر پورکبگانی در چهارمین نشست مردمی شورا در قالب پویش ۴۸ هفته خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد در مسجد امام زاده عبدالمهیمن گفت: بر اساس قولی که به شهروندان دادیم تلاش ما توسعه هر چه بیشتر شهر در جهت رضایت مندی آنها با محوریتهای نشاط و سلامت ، پدافند غیر عامل ،تحکیم خانواده ، عزت و کرامت انسانی ،آسایش ، آرامش می باشد .
وی در ادامه افزود خوشبختانه هم افزایی خوبی بین شورا و شهرداری با دستگاههای اجرایی و ارگانهای نظامی بوجود آمده و تلاش همه توسعه و عمران شهری است .
پورکبگانی گفت اقدامات خوبی در محلات جنوبی شهر شروع شده که شاخص ترین آن اجرای فاز یک گذر سرتل به تنگک است که عملیات اجرایی فاز یک آن در حال انجام است و آگهی مناقصه فاز دو آن نیز زده شده است .
رییس شورا خاطر نشان کرد قطعا سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در محلات جنوبی خواهیم بود که باعث رضایت مندی هر چه بیشتر ساکنین این محلات شود .
پورکبگانی در پایان گفت :با توجه به اینکه برخی مسائل و مشکلات مطرح شده مربوط به دستگاههای دیگر است مقرر شد طی نشست در فرمانداری با حضور دستگاههای خدمات رسان این‌ موارد مطرح و انشالله شاهد حل آنها باشیم.

 

زهرا ماندنیان فرد- خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها