مرد بدهکار برای این‌که بدهی میلیاردی‌اش را ندهد، نقشه ربودن و تهیه فیلم سیاه از مرد طلبکار را طراحی و اجرا کرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۳۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته مردی میانسال با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از اعضای یک باند که وی را ربوده و از وی فیلم سیاه تهیه کرده بودند، شکایت کرد. پس از این شکایت، پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی به ماموران گفت: صاحب یک کارخانه‌ام، اموال و املاک زیادی دارم.
 
آن شب از محل کارم بیرون آمدم تا با سوار شدن به اتومبیلم به خانه‌ام بازگردم که مردی به بهانه پرسیدن نشانی سمتم آمد، بعد از آن چند نفر دیگر به او ملحق شدند، چهار نفری کتکم زدند و بعد از بستن دست‌ها و پاهایم داخل خودرویی انداختند. سه ساعت اسیر آن‌ها بودم و بعد مرا در پاکدشت از خودرو بیرون آوردند و با دستور تلفنی فردی، لباس‌هایم را در‌آوردند و با همان حال که دست‌ها و پاهایم طناب‌پیچ بود، از من فیلم سیاه گرفتند و بعد لباس‌هایم را تنم کرده و با انداختن در خودرو به محله‌ای در جنوب تهران برده و آنجا رهایم کردند.
 
در ادامه تحقیقات ماموران دو روز پیش مالک خودرویی که او را با آن ربوده بودند، یافتند. وی در جریان تحقیقات اعتراف کرد که او و سه نفر از دوستانش از‌سوی مردی که با شاکی اختلاف دارد برای آدم‌ربایی و تهیه فیلم سیاه اجیر شده بودند. با اعتراف وی، سه همدستش بازداشت شدند و به جرم خود اعتراف کردند.
 
در جریان تحقیقات، سرکرده این باند که متواری شده بود دو روز پیش بازداشت شد و در تحقیقات گفت: من و شاکی سال‌ها بود مراوده مالی و کاری داشتیم. بعد از مدتی به او بدهکار شدم و نتوانستم بدهی‌ام را بدهم. به همین دلیل نقشه ربودن او و تهیه فیلم سیاه را طراحی کردم. چهار مرد را اجیر کردم و آن‌ها او را ربوده و بعد از تهیه فیلم سیاه، رهایش کردند. می‌خواستم با تهدید به انتشار فیلم، او را مجبور کنم طلبش را ببخشد. محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران در این‌باره گفت: با اعتراف متهمان، تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها