معاون داستان عمومی و انقلاب شهرستان راور خبرداد:

پلمپ پنج کارگاه ضایعاتی متخلف در راور

معاون داستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از پلمب 5 کارگاه ضایعاتی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجتبی استوارزاده،درجلسه ساماندهی کارگاه های ضایعاتی شهرستان که در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت،گفت:در بازدید از کارگاه های ضایعاتی راور پنج کارگاه ضایعاتی که فاقد صلاحیت و مجوز فعالیت بودند،پلمب شد.

 این مقام قضایی اظهار داشت:با توجه به مصوبات طرح پیشگیری از سرقت و ساماندهی کارگاه های ضایعاتی،کلیه واحد های خرید ضایعات در شهرستان مورد رصد نیرو های نظامی و انتظامی قرا می گیرند و با هرگونه تخلف و جرم در این حوزه با قاطعیت برخورد خواهد شد.

 وی افزود:آگاه سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم و اصناف،شناسنامه دار کردن مراکز خرید ضایعات،آموزش صنوف و جمع آوری معتادین متجاهر،می تواند به کاهش آمار سرقت در شهرستان کمک کند.

معاون دادستان با اشاره به مطالبات و نارضایتی های مردمی از سرقت سیم و کابل برق و مخابرات،بیان کرد:سرقت علاوه بر خسارت های مالی،حس نا امنی در جامعه را در بین خانواده ها تقویت می کند.
این مقام قضایی در پایان عنوان کرد:موضوع بازدارندگی سارقان باید در دستور کار دستگاههای خدمات رسان نیز قرار گیرد و باید مراکز نگهداری تجهیزات و کابلها را به گونه‌ای تعبیه کنند که به راحتی قابل تخریب و سرقت نباشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها