طی آیینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از اعضای ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان از
طی آیینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از اعضای ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان از "شتاب دهنده طلوع" رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۴۵

به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین رستمیان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان در خصوص رونمایی از شتاب دهنده طلوع، ساماندهی و حمایت از ایده های فرهنگی - اجتماعی را یکی از اهداف آن عنوان کرد و گفت: با رشد روزافزون تکنولوژی و پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ظرفیت های جدیدی برای بهره گیری از ایده های فرهنگی اجتماعی ایجاد شده است که این سامانه نیز در همین راستا به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان طراحی و در آستانه سالگرد سردار شهید سلیمانی راه اندازی می شود.

رستمیان اضافه کرد: فعالان فرهنگی و اجتماعی استان در سال‌های گذشته، هم به لحاظ کمی و گستره مخاطب و هم به لحاظ کیفی و اثرگذاری رشد قابل توجهی داشتند که ایجاد یک سامانه شتاب دهنده در تداوم رشد این گروه ها نقش موثری خواهد داشت.

وی اظهار داشت: شتابدهنده طلوع این اقدام را رقم خواهد زد که در آن گروه‌ها و ایده ها و مجموعه هایی که می‌خواهند در زمینه فرهنگی و اجتماعی حرکت کنند را مورد حمایت قرار می دهد که این حمایت صرفا مالی نیست و بخشی هم به صورت مشاوره و آموزش و اتصال این تیم ها و هسته ها به هم و نهادهای متولی برای حل مشکلات است. 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان ابراز امیدواری کرد این شتاب دهنده سکوی پرتابی برای ایده های خلاقانه و مشکل گشا باشد و فعالان فرهنگی - اجتماعی با شناخت ظرفیت های یکدیگر در استان بواسطه این سامانه، توانمندتر از گذشته ایفای نقش کنند.

به گفته رستمیان به زودی نخستین رویداد فرهنگی استان با موضوع گردآوری و حمایت از ایده های مردمی بزرگداشت سالگرد حاج قاسم در بستر همین شتاب‌دهنده آغاز به کار خواهد کرد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها