مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان خبرداد:

اعتبار1700میلیارد تومانی سفرریاست جمهوری برای تکمیل مدارس کرمان 

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

اخذ رضایت‌نامه از والدین برای حضور فرزندان در مدارس،وجاهت قانونی ندارد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان درباره قانونی بودن یا نبودن أخذ رضایت‌نامه برخی از مدارس از والدین برای حضور دانش‌‌آموزان در مدرسه توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۳۵۱۰۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حمیدرضا میر موسی؛درخصوص أخذ رضایت نامه از سوی برخی مدارس از والدین برای حضور دانش‌ آموزان درمدرسه،اظهارکرد:هیچ دستورالعملی مبنی بر أخذ رضایتنامه از والدین برای حضور دانش آموزان به مدارس ابلاغ نشده است،لذا این موضوع وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود:با توجه به این که ستاد ملی مبارزه با کرونا مخالفتی با بازگشایی مدارس ندارد،لذا ضرورتی نیز بر أخذ گواهی و رضایت نامه از والدین وجود نخواهد داشت.

میر موسی،با تأکید بر این که برای حضور دانش آموزان در ساعات خارج از برنامه درسی مصوب مانند:شرکت در اردوها و فعالیت ‌های فوق برنامه،رضایت نامه نیاز است،ادامه داد:مدارس موظف به اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند تا خانواده‌ها نیز با آرامش بتوانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت:هرگونه شکایاتی درباره أخذ رضایت نامه از سوی مدارس از طریق سامانه shekayat.medu.ir ظرف مدت ١٠ روز پیگیری و پاسخ آن داده می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها