فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تفحص پیکره شهیده فاطمه اسدی نشان داد که جبهه‌ها و صحنه های ایثار و مقاومت ما با بوی خوش مادرانه عطرآگین است.
کد خبر: ۱۳۴۸۰۱۲
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، زینب سلیمانی صبح امروز سه شنبه در آیین تشییع شهیده فاطمه اسدی، اولین زن شهید تفحص شده کشور در شهر سنندج اظهار داشت: امروز در محضر مادری پاک از مادران این سرزمین هستیم که خود خواسته پای در آتش نمرودیان زمان نهاد تا ابراهیمش را که به دلیل خدماتش به پاسداران و جبهه اسلام گرفتار شعله‌های خشم و کینه آنان شده بود نجات دهد اما خود در دام جنایتکاران اسیر شد و جز خدا چه کسی می داند ضجه های پسر شیرخوارش را که از او جدا کردند چه زخم عمیقی بر جانش نهاد.

وی افزود: غیرت و شجات و صلابت بی نظیر او اگر چه اسیر بود اما انگار دیوسیرتان معاند که از مردی تنها نام آن را یدک می کشیدند به اسارت گرفته است به همین خاطر چون نتوانستند سرو مادرانه اش را بشکنند و خم کنند تیغ کینه بر جانش نشاندند و او را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: امروز شهیده گرانقدر فاطمه اسدی دختر ایران زمین است که از مشرق استخوان‌های بجا مانده از او خورشید حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی در آسمان های سرزمین دلیرمان ایران عزیز طلوع کرده است تا بار دیگر ظلمت، تباهی، سیاهی و پلیدی دشمنام قسم خورده اسلام را بشکند و دل و جانمان را به نور شهادت روشن و به گرمای غیرت دینی گرم سازد.

وی اظهار داشت: دشمنان ما بدانند تا زنان قهرمان و مادرانی پاک‌نهاد مانند او هستند فرزندان ایران زمین که شیر شجاعت و دلیری آنان را نوشیده خواب راحت را از چشمانشان خواهد ربود و مزدورانشان چه دمکرات و چه داعش را ناکام خواهند کرد.

شهید سلیمانی در بهشت برین خوش آمد گوی این بانوی شهید است

سلیمانی یادآور شد: بی شک پدرم حاج قاسم براساس خوی همیشگی اش امروز در کنار ماست و در بهشت برین خوش آمد گوی این بانوی قهرمان است او همچنان که در دنیا بر چادر تقوای مادران شهید بوسه می زد امروز با بوسه بر کفنی که استخوان های بجامانده از این شهیده عزیز را در خود جای داده است همراه یاران و همرزماش به استقبال او خواهند آمد.

وی افزود: شهید سلیمانی به او خواهد گفت سال ها پس از آنکه تو گرفتار مزدوران گروهک تبهکار دموکرات شوی سرزمین‌های اسلامی و جبهه مقاومت با پدیده گروهک‌های دست ساخت آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل از جمله داعش مواجه شد که تا توانستند جنایت کردند اما فرزندانی که از مادرانی همچون تو شیر شجاعت نوشیده بودند مردانه در برابر آنها ایستادند و نه تنها از حریم حرم اهل بیت پیغمبر(ص)که از جمهوری اسلامی دفاع کردند تا امثال دموکرات های داعش مسلک نتوانند داغ مادرانی چون تو را بر دل فرزندانشان بنشانند  و شیرخوراگانی مانند پسرشیرخوار تو را به شهادت برسانند و سایه یتیمی را بر سردختران ایران زمین مانند دختر تو بیفکنند.

فرزند شهید سلیمانی اظهار داشت: پدرم به او خواهد گفت "طوبی لها" چه خوش عاقبیتی بوده ای که در سلسله شهدا که سلسه جانبان آن فرزند پاک نبی مکرم اسلام حصرت سیدالشهدا (ع) است نامت سبز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام عاشوراییان تاریخ گفته بود شهادت هنر مردان خداست و ما می پنداشتیم مادران این سرزمین شهید پرور تنها شیر شهادت را با رزق حلال و پاک به شهیدان نوشانده غافل از آنکه آنها خود سرچشمه آب زلال شهادت هستند و خود بیش از فرزندانشان از شراب طهور شهادت نوشیده و سرمست از آن هستند.

سلیمانی افزود: خیل بیشماری از این مادران هنگامی که قرآن را برسرفرزندانشان می گرفتند تا آنها را برای گام نهادن در مسیر ایثار و شهادت و جانبازی در راه قرآن بدرقه کنند در بلندای معرفت ایمانی  به شهود شهادت می رسیدند که شاعر شیرین سخن ما خوش فرمود: در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن، من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود،لکن مادرانه ماندند و راست قامتی و صلابت ایمنی خود را حفظ کردند تا کمر اسلام و مسلمین خم نشود.

فرزند شهید سلیمانی افزود: از سوی دیگر فزندان این آب و خاک که پروانه وار جان در اتش شهادت سوزانده انر این فوض عظیم را از برکت بوسه بر دستان پدران و صورت نهادن بر کف پای مادرانشان کسب می کنند و خداوند که تنها شاهد التماس و اصرار آنها در کسب رضایت مادرانشان بوده است وقتی رضایت مادرانشان را بدست آوردند آنها را برسر سفره رضایت خود نشانده و رزق کریم را نصیبشان می کنند .

وی یادآور شد: علاوه بر این تاریخ این سرزمین مزین به نام شیرزنانی است که دوشادوش مردان غیور میهن اسلامی در راه اعتلای نام اسلام و ایران اسلامی، جان برکف مجاهدت کردند و صحنه های پرشکوه از ایثار و ایستادگی در راه حق در مقابل دشمنان را به نمایش گذاشتند.

سلیمانی بیان کرد: زنان قهرمانی که با یک دست سلاح عفت و با دست دیگر سلاح غیرت در میدان حماسه حاضر  شده وبرخی شربت شهادت را نوشیده و یا به افتخار جانبازی نائل شدند و برخی نیز در آزمون الهی اسارت در دست دژخیمان حسرت تسلیم شدن را بر دل دشمنان گذاشتند و با صبر و بصیرت مثال زدنی خود معلمان ایستادگی و مقاومت ملت سلحشور ایران شده و همچنان در گوش جان فرزندان ایران و آب و خاک این کشور همچنان درس مقاومت و ایستادگی را زمزمه می کنند.

وی در پایان اعلام کرد: ای شهیده عزیز شهادت مبارک، تویی که رفتی تا همسرت را از اسارت بد طینتان دموکرات رهایی بخشی اما خدا خواست امروز یاد و نامت رهایی بخش مردان و زنان، یاران و بلکه ملت های آزدی خواه از اسارت دنیا و شهوات و تمایلات فانی و زودگذر شود تویی که مردانگی را تعریف کردی و به جوانمردی غنا بخشیدی و امروز مادرانه ما را دور هم جمع کردی و تشییع استخوان‌های بجامانده از پیکر مطهرت رزق کریم شهادت را از خداوند طلب کنی و برای خود و فرزندانمان عاقبت بخیر و رضوان الهی را مسئلت کنی.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها