دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان گفت: دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر در استان سیستان و بلوچستان از تا آخر آذرماه پذیرای آثار خبرنگاران استان است.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، پوریا یاسینی با بیان اینکه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان با همت سازمان بسیج رسانه برگزار می شود گفت: دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر در سیستان و بلوچستان از هم اکنون تا پایان آذرماه پذیرای آثار خبرنگاران استان است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان فعالیت های بسیار خوب رسانه ای در تمام حوزه ها دارد گفت: این جشنواره در ۶ قالب گزارش خبری و تحلیلی.عکس٫موشن گرافیک،گزارش ویدیویی، یادداشت، مقاله  و تیتر برگزار می شود.

 

 دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر تصریح کرد: محورهای این جشنواره شامل جهش تولید، ظرفیت های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن شناسی، آسیبهای اجتماعی،بیانیه گام دوم،کمک مومنانه،مدافعان سلامت و شهدای رسانه ای استان می باشد.

 

وی تاکید کرد: امسال و برای اولین بار با مشارکت معاونت مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان، بخش ویژه امر به معروف و نهی از منکر به این جشنواره افزوده شده که اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در این بخش ارسال کرده و از سوی این ستاد هدایای نقدی و تندیس جشنواره را دریافت کنند.

 

یاسینی علاوه بر معرفی این محورها بیان کرد رسانه های استان از تا پایان آذر ماه میتوانند محتوای تولیدی خود را در زمینه های یاد شده از طریق شبکه های اجتماعی به نام کاربری aboozarsb@ و یا شماره 09394854577 ارسال نمایند.

 

وی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی و جریان سازی رسانه ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

دبیر اجرایی این جشنواره با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت خاطر نشان کرد:اختتامیه مرحله استانی  این جشنواره  در مراسمی برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

*سیدمجتبی طباطبایی زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها