معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خبر داد:

تشکیل کمیته برنامه‌ریزی ورزشی و اوقات فراغت کارکنان شهرداری سمنان

شهردار سمنان از اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و تکمیل و بهره‌برداری آنها به عنوان اولویت‌ اصلی شهرداری سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۷۷۵۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سید علی مرتضی‌نژاد اظهار کرد: هزینه پروژه مهمترین موضوعی است که در مدیریت پروژه باید بیشتر از سایر موضوعات مورد توجه قرار گیرد و موضوعات دیگر را حول محور آن در نظر گرفته و مدیریت کرد، زیرا اتمام به موقع و با هزینه پیش‌بینی شده هر پروژه یا طرح از جمله معیارهای اصلی موفقیت آن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های مختلفی که در دوره پنجم مدیریت شهری آغاز شده بود، تصریح کرد: تکمیل برخی از پروژه‌هایی که به صورت ناتمام در سطح شهر وجود دارد، می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی شهر و همچنین افزایش رضایت شهروندان داشته باشد.

شهردار سمنان با تاکید بر اولویت پروژه‌های قابل تکمیل و افتتاح، تصریح کرد: با همکاری پیمانکاران و سازمان‌های شهرداری، پروژه‌های مهم اولویت‌بندی شده و عملیات اجرایی آنها سرعت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی و با وجود محدودیت‌های منابع مالی باید هزینه‌های غیرضرور شناسایی و مدیریت شود، خاطرنشان کرد: با مدیریت هزینه، اولویت شهرداری تکمیل پروژه‌های قدیمی است و سعی می‌شود با توجه به بودجه‌های سالیانه، پروژه‌های جدید توسعه محور نیز تعریف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها