در کنار هم بخوانیم از آنچه در شهر زیبای بندرانزلی و در موسسه¬ی کودکان ساحل بهشتی می گذرد. مادامی که کاستی های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سایه ای بر سر افراد ضعیف تر جامعه گسترانده باشد، شاهد حضور ناهنجاری هایی در تربیت و آموزش نسل کودک و نوجوان که آینده سازان این مرز و بوم هستند خواهیم بود.
کد خبر: ۱۳۴۷۶۱۸
 
راه اندازی پویشی به نام
 
" آموزش و یادگیری نیرومندترین سلاحی است که میتوان با آن جهان را دگرگون کرد".   (نلسون ماندلا)

در کنار هم بخوانیم از آنچه در شهر زیبای بندرانزلی و در موسسه¬ی کودکان ساحل بهشتی می گذرد. مادامی که کاستی های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سایه ای بر سر افراد ضعیف تر جامعه گسترانده باشد، شاهد حضور ناهنجاری هایی در تربیت و آموزش نسل کودک و نوجوان که آینده سازان این مرز و بوم هستند خواهیم بود. این افراد به ناگزیر تاوان اقداماتی را می پردازند که در بروز آن کمترین نقشی نداشته اند. اینک بر دوش تمامی ماست که دست یاری به یکدیگر داده تا مرهمی بر آلام فرزندان آسیب پذیر جامعه باشیم. ما در شهر لاله های تالاب، بندرانزلی از استان سرسبز گیلان، در منطقه ای آرام گرد هم جمع شده ایم تا با ایجاد فضایی مناسب مسیر آموزش و تربیت را برای کودکان آسیب پذیر اجتماعی هموارتر کنیم تا رنج ناملایمات را کمتر به دوش کشند و آینده ای روشن پیش رو داشته باشند. در این راه از همه ی عزیزانی که دغدغه ی آموزش و آینده ی نسل کودک و نوجوان را دارند دعوت می کنیم تا همراه و هم قدم با ما غباری از این تاریکی بزدایند. این همراهی مادی و معنوی می تواند با نشاندن لبخندی بر لب فرزندان میهن، شادی قلب خودمان را دوچندان کند.
 
موسسه ی کودکان ساحل بهشتی یکسال پس از آغاز فعالیت با همراهی مردم عزیز و جذب افراد خیّر و توانمند توانسته است با هموار کردن مسیر آموزش کودکان آسیب پذیر اجتماعی و برطرف کردن بسیاری از نیازهای اقتصادی و پزشکی آنان و همچنین رسیدگی به زنان سرپرست خانوار و ایجاد مشاغل خانگی برای آنان، بعنوان یکی از پنج موسسه برتر استان گیلان انتخاب شود.
 
راه اندازی پویشی به نام

این موسسه با راه اندازی پویشی به نام "هم_پیمان" تلاش می کند تا خیرین و افراد توانمند بسیاری را در سطح شهرستان و فراتر از آن در سطح کشور با خود همراه کند. این پویش با هدف افزودن بر تعداد همراهان موسسه در تمام زمینه های مادی و معنوی و تخصصی و همچنین برای زنده نگه داشتن یاد یکی از همراهان و حامیان کودکان آسیب پذیر به نام پیمان و برای ادامه ی راه این عزیز آغاز شده است.
 
راه اندازی پویشی به نام

موسسه ی خیریه ی کودکان ساحل بهشتی در بندرانزلی، برای ادامه ی این مسیر پر چالش با امید به همراهی روزافزون ملت شریف ایران، با آغوش باز پذیرای مهربانی و همراهی عزیزان در عرصه های اجتماعی و مددکاری است. همه با هم #هم_پیمان هستیم.
 

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود / تا جهان باقی و آئین محبت باقی است 
 
جهت آشنایی بیشتر با موسسه کودکان ساحل بهشتی میتوانید به صفحه ی مجازی این موسسه مراجعه کنید: 
 
اینستاگرام: Sahel_beheshti

آدرس: گیلان- بندرانزلی – میدان شهدای کریم بخش، میدان عاشورا، نویر، کوچه¬ی شهید افرنگه، پلاک 57

شماره تماس: 09912344215

شماره کارت: 5894637000107810  (بانک رفاه کراگران- موسسه کودکان ساحل بهشتی)
 
 
تعداد بازدید : 12
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها