سرمربی نساجی مازندران در تمرین امروز از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۲۵

به گزارش جام جم آنلاین؛ساکت الهامی که قبل از هفته هجدهم فصل گذشته هدایت تیم رده پانزدهمی نساجی قائم‌شهر را برعهده گرفت و با کسب ۲۳ امتیاز در ۱۳ مسابقه توانست سهمیه استان مازندران در لیگ برتر را حفظ کند، در فصل جدید نیز تصمیم گرفت به کارش با این تیم ادامه دهد ولی حالا قصد جدایی ز نساجی دارد.

الهامی که قبل از شروع فصل پیشنهادات مختلف لیگ برتری را رد کرد و در نساجی ماندگار شد، فصل را با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز شروع کرد و پس از آن در ورزشگاه آزادی ۲ بر یک به پرسپولیس باخت و در سیرجان هم برابر گل‌گهر صاحب یک امتیاز شد.

نساجی در دیدار هفته چهارم مقابل صنعت نفت آبادان که ساکت را بخاطر محرومیت در کنار زمین نداشت و روی سکوها می‌دید، نتیجه را واگذار کرد تا این شرایط موجب شود الهامی تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

الهامی پس از ۱۷ مسابقه لیگ برتری که هدایت نساجی مازندران را برعهده داشت، ۲۷ امتیاز کسب کرد ولی در تمرین امروز تصمیم به خداحافظی از بازیکنان خود گرفت.

تمرین نساجی مازندران در حالی ظهر امروز سه‌شنبه پیگیری شد که ساکت الهامی با شاگردان خود خداحافظی کرد تا در صورت موافقت با جدایی او از این باشگاه، چهارمین تغییر سرمربی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری در چهار هفته اتفاق بیفتد.

حال باید واکنش مسؤولان نساجی مازندران به این اتفاق را دید و اینکه رضا حدادیان، مالک این باشگاه چه تصمیمی برای نیمکت تیمش خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها