سرپرست اداره کل امور اقتصاد و دارایی ایلام خبر داد:

جذب ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام از رشد ۵۵ درصدی درآمد مالیاتی استان طی هفت ماهه سال جاری به نسبت دوره مشابه پارسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۴۹۰۲
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ قدرت اله فیض الهی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۱ میلیارد تومان وصول درآمد مالیاتی در استان محقق شده در حالی که میزان تعیین شده تا پایان مهرماه، ۲۵۴ میلیارد تومان بود.

وی افزود: امسال برای استان ایلام درآمد مالیاتی ۴۳۶ میلیارد تومانی به تصویب رسیده که نسبت به سال قبل ۵۴ درصد رشد داشته و خوشبختانه تا نیمه اول سال بیش از نیمی از این درآمد وصول شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام یادآور شد: میانگین وصول درآمد مالیاتی در کشور ۹۰ درصد است در حالی که این میزان در استان حدود ۱۱۰ درصد برآورد می شود، اما در سایر درآمدها میانگین کشوری ۷۴ درصد است ولی استان ایلام ۷۰ درصد درآمد سایر محقق شده است.

فیض الهی تاکید کرد: با توجه به اینکه به هر میزان درآمد وصول شود به همان میزان اعتبارات به استان ها اختصاص می یابد، خوشبختانه ایلام پس از سیستان و بلوچستان دومین استان کشور از نظر پرداختی دولت بیش از درآمد وصول شده است.

وی اضافه کرد: این امر بیانگر توجه دولت به امر توسعه زیرساخت ها و کمک به هموارسازی توسعه در استان است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همچنین سهم استان را از محل اسناد خزانه را ۹۵۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۲۰۸ میلیارد تومان این اسناد جذب شده است.

فیض اللهی گفت: سال ۹۶، ۸۳ درصد، سال ۹۷، ۸۷ درصد، سال ۹۸، ۳۱ درصد و در سال ۹۹، ۱۲۱ درصد وصول درآمدها در استان ایلام محقق شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها