سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به در مدار قرار گرفتن ۸۰ درصد از جایگاه‌های سوخت کشور گفت: تعداد جایگاه‌هایی که به سامانه هوشمند متصل شده‌اند افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۷۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه کاهی امروز (چهارشنبه) با تاکید بر اینکه آمار جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند سوخت روندی افزایشی داشته، افزود: اکنون تعداد این جایگاه‌ها به ۲۲۰ جایگاه رسیده و امیدواریم تا پایان امروز سامانه هوشمند به مدار بازگردد.

وی ادامه داد: تعداد جایگاه‌هایی که اکنون در مدار عرضه قرار دارند به ۸۰ درصد رسیده که امکان دریافت بنزین با نرخ آزاد در آن‌ها فراهم است.

به گفته کاهی در حال حاضر ۳ هزار جایگاه در مدار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سامانه هوشمند با مشکل مواجه شده، گفت: به دلیل پراکندگی جایگاه‌های سوخت در کشور و لزوم حضور کارشناسان فنی، رفع این مشکل زمان‌بر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حمله سایبری به سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین‌ها در روز گذشته باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها