دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد با ایمیلی که به فدراسیون ارسال شد، تیم ملی ایران در کشور لبنان مقابل تیم ملی این کشور بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، حسن کامرانی‌ فر پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون اظهار کرد: یکی از مواردی که در این جلسه به تصویب رسید حذف گل‌ زده در تمام رده‌ ها بود. رتبه‌بندی‌ها در شرایط مساوی و بازی رو در رو محاسبه می‌شود و به زودی جزییاتش اعلام می‌شود.

او درباره کمک داور ویدیویی عنوان کرد: ما اکنون یک سیستم کامل کمک داور ویدیویی داریم و خیلی زود آموزش داوران را شروع می‌کنیم. اعضای هیات رییسه مصمم هستند که برنامه‌ریزی لازم هر چه سریع تر برای انجام کارهای کمک داور ویدیویی انجام شود. علاوه بر بازی‌های تیم ملی در بازی‌های داخلی هم بعد از آموزش به داوران آن را اجرایی کنیم.

کامرانی‌فر در رابطه با شنیده‌هایی مبنی بر فسخ قرارداد با شرکت وارد کننده کمک داور ویدیویی بیان کرد: درباره این شرکت خیلی کارها انجام داده بودیم و قبل از هر تصمیمی استعلام گرفتیم. یک سری مطالب مطرح می‌شود که از نظر ما واقعیت ندارد و ۲ نفری که این سیستم را وارد کرده بودند، مجوز داشتند. ما در کارمان حساب شده پیش رفتیم اما ادامه همکاری با این شرکت در آینده مشخص خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در رابطه با چگونگی شرایط میزبانی لبنان از ایران گفت: امروز با ایمیلی که به ما ارسال شد، مشخص شد تیم ملی در کشور لبنان مقابل تیم ملی این کشور بازی خواهد کرد. حضور تماشاگران در این بازی به پروتکل‌ها و شرایط کشور میزبان بستگی دارد. تیم میهمان نمی‌تواند در این رابطه اظهار نظر کند و همه چیز به عهده تیم میزبان است. البته برای فدراسیون و تیم ملی تفاوتی ندارد و با تمام قوا بازی خواهد کرد.

او درباره صحبت‌هایی مبنی بر داوری ناسالم در فوتبال ایران گفت: به سلامت و صداقت داوران فوتبال شک ندارم. من از جنس داوران هستم و می‌دانم چگونه دارند تلاش می‌کنند تا کارشان را پیش ببرند. آن‌ها در کمال سلامت کار می‌کنند اما باید تلاش کنند که تمام توانایی‌شان را به نمایش بگذارند و کمتر اشتباه کنند.‌

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها