سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: از مجموع ۱۴۷ هزار دانش آمور واجد شرایط دریافت واکسن کرونا، ۱۱۱ هزار و ۳۱ نفر این واکسن را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۲۳
واکسیناسیون ۱۱۱ هزار و 31 دانش آموز لرستانی علیه کرونابه گزارش جام جم انلاین لرستان: سید عیسی سهرابی  تصریح کرد: واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان لازمه آموزش حضوری است و باید با برنامه زمان بندی و مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: اکنون ۱۷ پایگاه واکسیناسیون کرونا با کمک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای دانش آموزان فعال است و از همه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دعوت می شود هرچه سریعتر برای این مهم اقدام نمایند.
 
سهرابی در بخش دیگری از صحبت هایش به عدم تزریق واکسن توسط برخی از فرهنگیان اشاره کرد و گفت: حدود یکهزار نفر از فرهنگیان استان تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده اند.

سهرابی گفت: مدیران مدارس با جمعیت ۳۰۰ نفر موظف شده اند هفته اول آبان ماه با تشکیل شورای مدرسه و بررسی مجدد شرایط، گروه بندی، اولویت بندی دروس و رعایت نکات بهداشتی بستر لازم را برای بازگشایی حضوری طی هفته سوم بصورت آرام و تدریجی فراهم کنند.
 
وی ادامه داد: مدارس زیر ۱۵ نفر از اول مهرماه بازگشایی شده اند ،  مدیران مدارس با جمعیت دانش آموزی بیشتر از ۳۰۰ نفر نیز موظف هستند تا اواخر آبان دانش آموزان را برای حضور در کلاس طی ۲ روز در هفته گروه بندی کنند.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها