امیر دریادار دوم علیرضا رحیمی پور:

اضافه خدمت انضباطی از آیین انضباطی حذف شده است

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت:طبق قانون، فرمانده می تواند بخش یا تمام اضافه خدمت کسانی که حسن اخلاق، رفتار و جدیت در انجام وظیفه داشته باشند را ببخشد.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیوی ایران، امیر دریادار دوم علیرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران درباره اضافه خدمت سربازی صحبت کرد و در پاسخ این پرسش که این اضافه چگونه بخشیده خواهد شد؟گفت: ستاد کل نیروهای مسلح، بر اساس دستور العملی که از سال 91 صادر کرده و در حال اجراست، مصادیقی را برای بخشش اضافه خدمت سربازان در نظر گرفته است و فرماندهان با دیدن آن مصادیق می توانند اضافه خدمت را ببخشند.

وی در ادامه افزود: طبق قانون فرمانده می تواند بخش یا تمام اضافه خدمت کسانی که حسن اخلاق، رفتار و جدیت در انجام وظیفه داشته باشند ،را ببخشند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگر صحبت هایش خاطر نشان کرد: اضافه خدمت انضباطی از آیین انضباطی حذف شده است فقط اگر سربازی در حین خدمت غیبت کند، آن مدت را باید خدمت کند ضمن آنکه به ازای غیبت تا دو روز اضافه خدمت نیز شامل حال او می شود.البته این اضافه خدمت در اختیار فرمانده است و در صورت صلاحدید می تواند بخشیده شود.  

برنامه« سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی زهرا قائدی و حسین معصومی و اجرای محمد نظری و سعید توکلی از رادیو ایران پخش می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها