پاساژ سه طبقه قدیمی در خیابان جمهوری تهران دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش‌نشانان مهار گردید.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۰۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه گفت: این حادثه در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول، ساعت ۱:۳۴ بامداد به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی بی درنگ به همراه دو دستگاه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی با اشاره به مصدوم شدن یک آتش نشان در این حادثه افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که طبقه آخر یک ساختمان تجاری قدیمی سه طبقه قدیمی دچار آتش سوزی شده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان دارای سقف‌های چوبی بود ادامه داد: آتش از همین قسمت شعله ور شده و در حال سرایت به سایر قسمت‌های این پاساژ بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و با استفاده از نردبان‌های هیدرولیکی و پس از دقایقی نبرد با این آتش سوزی نسبتا گسترده موفق به مهار حریق بدون سرایت به سایر قسمت‌های این مجتمع تجاری شدند.

وی با بیان اینکه بخشی از سقف‌های چوبی این ساختمان بدلیل شدت حرارت تخریب شد گفت: زمان اتفاق حادثه، فردی در ساختمان نبود، اما یک آتش نشان دچار مصدومیت شد که برای درمان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

ملکی گفت: کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت وقوع این آتش‌سوزی هستند.

به گزارش ایرنا، خیابان جمهوری تهران مملو از ساختمان‌های تجاری قدیمی است که ضروری است مالکان این اماکن تجاری و پرازدحام نسبت به ایمن سازی این اماکن اقدام کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها