زن جوان یک روز بعد از آشتی با همسرش توسط او به قتل رسید. قاتل ساعتی بعد از جنایت خود را از برجی در تهران به پائین پرت کرد.
کد خبر: ۱۳۴۳۸۸۰

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ،ساعت 13 و 30 دقیقه بیست و هشتم مهر امسال مردی به خانه پسرش در یکی ازکوچه های محله جامی تهران رفته بود که با جسد عروس جوانش رو به رو شد. با دیدن جسد او در حالی که شوکه شده بود به پلیس خبرداد. درادامه ماموران  کلانتری جامی با حضور در این خانه و بررسی های اولیه متوجه شدندکه این زن براثر خفگی به قتل رسیده است .   

در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که این زن  در یک سال گذشته با شوهرش اختلاف هایی داشته و حتی در خانه دیگری و دور از شوهرش زندگی  می کرده   و پرونده ای هم در دادگاه خانواده داشتندکه دادگاه حکم داده که این زن باید نزد شوهرش بازگردد .

 بنابراین با میانجیگیری خانواده ها و اقوام او با شوهرش آشتی کرده و یک روز قبل پا به خانه او گذاشته بود. اما فرزند 9 ساله اش را نزدخانواده اش سپرده بود. روز حادثه، پدر شوهر او هر چه به تلفن پسرش و عروس خانواده زنگ می زد آن دو پاسخ نمی دادند ، او وقتی برای سرکشی به خانه آنها می رود  متوجه کشته شدن عروسش در حالی می شود که هیچ خبری از پسرش در خانه نبود .

 با توجه به ناپدید شدن شوهر این زن او به عنوان  اصلی ترین مظنون به قتل پرونده تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت   قرار گرفت .

تحقیقات پلیس و بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران در این باره ادامه داشت تا اینکه ساعاتی بعد ماموران کلانتری کوی نصر تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادندکه مردی از طبقه نوزدهم برجی در محله ستارخان خود را به پایین انداخته و فوت شده و اهالی و ساکنان ساختمان او را نمی شناسند.  زمانی که پلیس تصویر او را بررسی کرد متوجه شد وی کسی نیست جز همان مرد متواری که   به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب پلیس  پایتخت بوده است.

محمد جواد شفیعی ،  بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام جم آنلاین گفت : تحقیقات پلیس نشان دادکه این مرد ابتدا بعداز درگیری با همسرش او را خفه کرده و بعد از جنایت به برج در حال احداث رفته و با سقوط از آنجا به زندگی اش پایان داده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها