رسانه‌های پاکستان از هلاکت ۹ تروریست وابسته به داعش در جریان عملیات نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان واقع در جنوب غرب این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۱۳۴۳۶۶۴

به گزارش جام جم آنلاین، منابع خبری پاکستان روز شنبه اعلام کردند: عملیات نیروهای امنیتی واقع در ۴۵ کیلومتری شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان صورت گرفت.

براساس این گزارش، در جریان عملیات دایره ملی مبارزه با تروریسم در منطقه مستونگ ۹ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند، رویدادی که بار دیگر تحرکات این گروه تروریستی در پاکستان را برجسته می‌کند.

وب سایت شبکه پاکستانی «سماء نیوز» نوشت: در عملیات امروز علیه داعش مواد منفجره، مهمات سبک و سنگین از محل اختفای تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

اوایل شهریور ماه امسال نیز طی یک عملیات در منطقه مشابه ۱۱ تروریست داعش کشته شدند و توطئه یک حمله گسترده این گروه در بلوچستان پاکستان نیز خنثی شده بود.

پیش تر اندیشکده دولتی پژوهش‌های سیاسی در پاکستان طی گزارشی درباره تحرکات داعش در طول ۵ سال گذشته در این کشور اعلام کرد: هشت فقره بمب‌گذاری و عملیات مسلحانه توسط عناصر داعش بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ در شهرهای مختلف پاکستان صورت گرفت که دست کم ۵۱۵ نفر کشته و ۸۹۳ نفر زخمی شدند.

رسانه‌های پاکستانی اردیبهشت ۱۳۹۸ به نقل از منابع غربی گفته بودند گروه تروریستی داعش که در منطقه کشمیر تحت کنترل هند از تشکیل ولایت خبر داده بود، اکنون مدعی تاسیس ولایت در پاکستان شده است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها